Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسئول هیات اجرایی سازمان نظام  مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان گفت:این انتخابات همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در کهگیلویه وبویراحمد 30نفر کاندید بودند که یک نفر از این کاندید ها انصراف داد.
 خوش سرور افزود:در استان کهگیلویه وبویراحمد 3 هزار و 400 نفر عضو نظام مهندسی هستند که از این تعداد 921 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از 29 کاندید 7 نفر انتخاب می شوند گفت:نتیجه انتخابات تا پایان امروز مشخص می شود.

  انتهای پیام/غ

انتخابات نظام مهندسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام مهندسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سراسری کاشت نهال به مناسبت روز طبیعت

انشا‌اله کولانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با توجه به تعهدات ابلاغی موطف شده از سال ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۵ به مدت ۴ سال سالیانه ۳ میلیون اصله نهال تولید و ۹ میلیون اصله درخت با مشارکت آحاد مردم در عرصه‌های طبیعی کاشت کند.

وی ادامه داد: در همین رابطه از اواسط سال ۱۴۰۱ بستر‌های لازم در ۲ نهالستان مادری در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب فراهم شده است با ذکر این مطلب به ۴ میلیون اصله نهال تولیدی طرح‌های جنگل‌کاری‌های مشارکتی، توسعه باغات، اراضی شیبدار، دستگاه‌های مجری قانون هوای پاک، صنایع و کارخانجات و همچنین طرح‌های زراعت چوب نیز طرفیت قابل توجهی به‌منظور کاشت سالانه در عرصه‌ها خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در توضیح ظرفیت تولید نهال اداره‌کل در طح استان، گفت: استان کرمانشاه دارای ۲ نهالستان مادری ویژه تولید گونه‌های سردسیر (بلوط، بنه، زالزالک، ارغوان، داغداغان، توت، بادام تلخ، مهلب، صنوبر، انواع گونه‌های سوزنی برگ، و توسعه فضای سبز) و گرمسیری (اکالیپتوس، کنار، زیتون تلخ، اسکوپاریا، انار و توت) است در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب که ظرفیت تولید سه میلیون اصله نهال گلدانی و ریشه لخت را دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت نهالستان‌های مذکور، طی دوره اجرای طرح از ظرفیت مشارکت مردم، صنایع و کارخانجات، همیاران طبیعت و دانش‌آموزان، تشکل‌های مردم نهاد و ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۲ شهرستان دیگر به نحو مطلوب استفاده خواهد شد و تولیدات آنها در نهالستان‌ها مادری جمع‌آوری و تا زمان مقرر برای کاشت، حفظ و نگهداری می‌شود که با ورود به عرصه نویدبخش ایرانی سرسبز و قوی و کرمانشاهی آباد و سربلند است.

کولانی با اشاره به پویش درختکاری خانواده در روز طبیعت، تصریح کرد: هم‌استانی‌ها در روز طبیعت در راستای ساختن ایران سرسبز و قوی می‌توانند نهالی بکارند و تصاویر و ویدئو‌های این اقدام حسنه خود را با ذکر احساس قلبی خود در فضای مجازی برای شماره تلفن ۰۹۱۸۹۲۷۷۹۲۳ ارسال کنند.

کولانی از برگزاری مراسم سراسری کاشت نهال به مناسبت روز طبیعت توسط همشهریان و با تأسی به سیره نورانی امیرالمومنین (ع) در روز ۱۳ فروردین‌ماه خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ فروردین‌ماه در پارک شرقی کرمانشاه برگزار خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سراسری کاشت نهال به مناسبت روز طبیعت
  • آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند
  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • سکوتِ خبرساز احمدی نژاد؛ او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است