Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با اسپانیا و بازی خوبی که بعد از دریافت گل داشتیم اظهار داشت: هر تیمی که روبروی اسپانیا گل می‌خورد دردسرش بیشتر می‌شود چرا که نمی‌تواند توپ را از این تیم بگیرد و صاحب میدان شود. ولی ما از وقتی گل خوردیم زیبایی فوتبال‌مان شروع شد و موقعیت‌ ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا خوشحال و راضی هستم به خاطر تیم‌مان و بازی خوبی که انجام داد و تنها در نتیجه ما شکست خوردیم و تنها از این بابت ناراحت هستیم.

وی افزود: خوشحالم نشان دادیم لایق این همه انتقادی که از ما می‌شد نبودیم و کیفیت خوب خودمان را به همه ثابت کردیم. خوشحال می‌شدیم اگر می‌توانستیم از اسپانیا امتیاز بگیریم ولی اینطور نشد ولی از مردم می‌خواهیم ما را دعا کنند تا برابر پرتغال نتیجه بگیریم چرا که شایسته صعود هستیم و می‌توانیم صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد صحنه عبور توپ از بین پاهای پیکه گفت: راجع به لایی زیاد صحبت کردم ولی این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و طبیعی است. این قضایا طبیعی است ولی امیدوار بودم آن توپ تبدیل به گل می‌شد ولی متاسفانه این افتقا نیفتاد.

امیری در مورد حضور خانم‌های ایرانی در ورزشگاه کازان آرنا گفت: قطعا شاید بشود گفت همه آرزو دارند کنار خانواده‌شان بنشینند و بازی‌های فوتبال را تماشا کنند. این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی و کارهای زیرساختی دارد و باید تمام شرایطش فراهم شود تا خانم‌ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را تماشا کنند.

وی در مورد بازی با پرتغال عنوان کرد: برای بازی با پرتغال همه امیدوار شدیم با دو بازی قبلی همه این امید را دارند و این خودباوری در ما ایجاد شده بتوانیم برابر پرتغال نتیجه بگیریم. مهاجمان ما به قدری اسپانیا را اذیت کردند که پرتغال نتوانست مقابل اسپانیا این کار را انجام دهد و گل‌هایی که در آن بازی به ثمر رسید روی اتفاقات بود و فشار آنچنانی ایجاد نکردند ولی ما توانستیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم در نهایت همه چیز ختم به خیر شود و بتوانیم پرتغال را شکست دهیم.

حجم ویدئو: 61.51M | زمان ویدئو: 00:03:20 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018 وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد

وحید امیری دومین پنالتی سرنوشت ساز زندگی ورزشی خود را در اراک از دست داد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

  ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس