Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:59:51 GMT

مگر کاستا چه کرد که این همه از آزمون توقع دارند؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۵۲۲۳

مگر کاستا چه کرد که این همه از آزمون توقع دارند؟

مدرس رسمی فیفا گفت: مگر کاستا با این همه تجربه مقابل مدافعان تیم ملی ایران چه کرد که این همه از آزمون توقع دارند.

به گزارش مشرق، امیر هاشمی‌مقدم در خصوص بازی ایران و اسپانیا اظهار داشت: این تیم از درون دروازه تا خط حمله ویترینی از بهترین‌های دنیا است و اگر بخت با ما یار بود، می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدرس رسمی فیفا در واکنش به انتقاد از سردار آزمون گفت: سردار خیلی دوندگی کرد و در اکثر نبرد‌های هوایی موفق بود. او مقابل دو تن از بهترین مدافعان دنیا قرار گرفت و خیلی تلاش کرد و این هجم انتقادات از سردار منصفانه نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: یک سوال از منتقدان سردار دارم. مگر دیگو کاستا مقابل پورعلی گنجی چه کار کرد؟ کاستا با این همه تجربه فقط یک گل با شانس و اقبال زد و در تقابل با مدافعان ما حرفی برای گفتن نداشت.

هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال که تیم ملی مقابل پرتغال چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد، تصریح کرد: کی‌روش شناخت خوبی از پرتغال دارد و مطمئن باشید در این دیدار بی‌گدار به آب نمی‌زند. باید رونالدو را مهار کنیم و در زمان مناسب به تیم حریف ضربه بزنیم. شاگردان کی‌روش توانایی این را دارند که هر غیر ممکنی را ممکن کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از کی‌روش، بازیکنان، رسانه‌ها و مردم تشکر کنم که دست به دست هم دادند تا در دو بازی ابتدایی نمایش خوبی داشته باشیم و امیدوارم در دیدار مقابل پرتغال هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی اسپانیا تیم ملی فوتبال ایران دیگو کاستا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی