Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیرو‌های ارتش، گارد ریاست جمهوری و دفاع ملی در شرق استان درعا علیه عناصر تروریستی همچنان در جریان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیرو‌های ارتش، گارد ریاست جمهوری و دفاع ملی در شرق استان درعا علیه عناصر تروریستی همچنان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان به جزئیات درگیری‌ها در روز‌های گذشته اشاره کرد و گفت: نیرو‌های سوری پس از پاکسازی شهرک «مسیکه» درصدد هستند شهرک راهبردی «بصری الحریر» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

 

این منبع میدانی با بیان این که درگیری‌ها در ورودی‌های شهرک «بصیری الحریر» ادامه دارد، افزود: اگر نیرو‌های ارتش موفق به بازپس گیری این شهرک شوند ارتباط تروریست‌ها در شمال شرق استان درعا با مناطق جنوبی این استان به طور کامل قطع می‌شود.

وی از هلاکت ده‌ها تن از تروریست‌ها در جریان عملیات دقیق نیرو‌های سوری در شرق استان درعا خبر داد و گفت: در لیست کشته شدگان نام ۱۳ تن از سرکرده‌های میدانی تروریست‌ها از جمله «فادی یاسر السلامات، عماد عرسان الحریری، فیصل سایر الکراحشة، احمد وحید الحمادی، محمد علی الکراحشنة، ناصح صبح المصری، حمدة أحمد القدیس، فواز قرقماز» دیده می‌شود.

 

 

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که عملیات اصلی نیرو‌های ارتش سوریه برای پاکسازی مناطق اشغالی جنوب این کشور آغاز نشده، افزود: عناصر تروریستی در روز‌های گذشته به انواع و اقسام سلاح‌های پیشرفته از جمله موشک‌های ضد زره «تاو» مجهز شده اند.

 

همزمان با پیشروی نیرو‌های سوری در شرق استان درعا، عناصر تروریستی با حملات خمپاره‌ای مناطق مسکونی شهر درعا را هدف قرار دادند؛ در جریان این حملات خمپاره‌ای شماری از شهروندان در مناطق مرکزی و شمالی شهر درعا شهید و زخمی شدند.

به گزارش میزان، هزاران تن دیگر از نیرو‌های ارتش سوریه با تجهیزات سنگین نظامی به منظور پاکسازی سریع‌تر مناطق اشغالی شرق استان درعا در حومه شمالی منطقه «بصری الحریر» مستقر شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استان درعا نیروهای سوری گارد ریاست جمهوری سوریه جنوب سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه

وزارت دفاع سوریه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از دفع ۲ حمله تروریستی در حومه «حلب» و «ادلب» توسط نیروهای مسلح این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان‌های نیروهای مسلح سوریه که در محور «کفر نبل» در حومه جنوبی استان  ادلب فعالیت می‌کنند، حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی را ناکام گذاشتند.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، نیروهای مسلح سوریه توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها نفر از تروریست‌های مهاجم را کشته و زخمی کردند.

نیروهای سوریه تسلیحات و تجهیزات تروریست‌ها را منهدم کردند.

همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه با پاسخ به حمله یک گروهک تروریستی به یکی از نقاط نظامی ارتش در حومه شمالی حلب اعضای آن را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

چند تروریست نیز در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه: فرانسه مبارزه با تروریسم را از اوکراین شروع کند
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد