Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@00:33:21 GMT

فرودگاه هلند به خودپرداز بیت کوین مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۵۲۸۲

فرودگاه هلند به خودپرداز بیت کوین مجهز شد

با توجه به افزایش استقبال از ارزهای مجازی و دیجیتال در جهان، فرودگاه بین المللی هلند در آمستردام به دستگاه خودپرداز ارزهای مجازی مجهز شد. میترا جلیلی خبرنگار

ایران آنلاین /به این ترتیب توریست ها می توانند هنگام بازگشت به کشور خود، باقیمانده یورو خود را به بیت کوین یا اتریوم تبدیل کنند و البته در این میان سود هم به جیب بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه خودپرداز(ATM)  قرار است در یک دوره آزمایشی 6ماهه در فرودگاه   Schiphol آمستردام به عنوان نخستین فرودگاه اروپایی که چنین خدمتی به مسافران ارائه می دهد باقی بماند.

«تانجا دیک» یکی از مسئولان مرتبط با این خودپرداز گفت:ما همیشه در این فرودگاه به دنبال ابتکار و نوآوری بودیم و امیدواریم راهکار جدید ما برای تبدیل یورو به یک ارز دیجیتال جهانی، راهکاری درست باشد.

گفتنی است که این دستگاه خودپرداز با همکاری یک شرکت دانمارکی طراحی شده است. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این نخستین بار نیست در فرودگاه های جهان چنین اتفاقی می افتد و پیش از این نیز در ماه مه،  تجار در فرودگاه Brisbane استرالیا این تبدیل ارز را انجام داده بودند.

به هرحال با افزایش سریع کسب و کارهایی که ارزهای مجازی را می پذیرند می توان امیدوار بود که روزی مسافران در گوشه و کنار جهان تنها از یک ارز واحد یعنی ارزهای دیجیتال استفاده کنند. باید منتظر ماند و دید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳