Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای خوشحالی هواداران باید نتایج فصل گذشته را جبران کنیم. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

احسان پهلوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما چند روزی است که تمرینات را در تبریز شروع کرده‌ایم و تیم رفته‌رفته تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند و طبیعتا بر اساس نیاز تیم، قرار است چند بازیکن دیگر هم جذب شوند. امیدوارم که با کمک مسئولان باشگاه و کادر فنی، تیم خوبی برای فصل جدید لیگ برتر تشکیل شود.

وی افزود: ما قرار است اردویی را هم در کشور ترکیه برگزار کنیم که اصلی‌ترین تمرینات بدنسازی تراکتورسازی در این کشور برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و امیدوارم تراکتورسازی فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

پهلوان در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند تیمش در فصل جدید در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و قطعا تمام هدف‌مان این است که امسال نتایج خوبی بگیریم. پارسال فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم و برای خوشحالی هواداران تراکتورسازی، باید فصل گذشته را جبران کنیم. امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که آنها راضی شوند و قطعا هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت.

هافبک تراکتورسازی در خصوص انتخاب جان توشاک به عنوان سرمربی جدید این تیم تصریح کرد: توشاک مربی نامداری است که نیاز به تعریف ندارد. او در تیم مطرحی مثل رئال مادرید مربیگری کرده و تجربیات زیادی دارد. امیدوارم که تراکتورسازی با این مربی بهترین نتایج را بگیرد.

انتهای پیام/

R1015203/P35350/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود