Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ گروه‌های مختلف فلسطینی به دعوت هیئت ملی اردوگاه‌های راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در حال حرکت به سمت مرزهای شرقی با سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای شرکت در تظاهرات جمعه وفاداری به مجروحان هستند.   این هیئت با صدور فراخوانی از شهروندان فلسطینی خواست که جمعه این هفته نیز به سمت اردوگاه‌های بازگشت در شرق غزه تجمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این فراخوان ضمن تاکید بر مسالمت‌آمیز بودن این تظاهرات‌ها، تصریح شده که تظاهرات بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش ادامه دارد.   هیئت ملی اردوگاه‌های راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره همچنین ضمن تأکید بر حق بازگشت فلسطینیان به خانه و کاشانه خود، شکستن محاصره ظالمانه نوار غزه و رد معامله قرن که از آن به‌عنوان سرزمین جایگزین برای فلسطینی‌ها تعبیر می‌شود را خواستار شدند.   جوانان فلسطینی از صبح امروز با جمع‌آوری لاستیک‌هایی هستند که در طول هفته به این مکان آورده‌اند، ضمن به اهتزار درآوردن پرچم فلسطین، شعارهایی در حق خود در بازگشت به روستاها و خانه و کاشانه خود سر می‌دهند.   براساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین بر اثر تظاهرات‌های جمعه بازگشت که از ۳۰ مارس(۱۰ فروردین‌ماه) سال جاری آغاز شده و جمعه هر هر هفته ادامه دارد، تاکنون 120 شهروند فلسطینی شهید و بیش از 15 هزار نفر زخمی شده‌اند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره طرح استعدادیابی ۹ هزار بازیکن توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، هیئت فوتبال استان تهران از ماه‌ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده‌های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. در این راستا قریب به 9 هزار بازیکن زیرنظر استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خردادماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح‌های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه‌ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی‌های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه‌های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه مرحله منطقه‌ای و در تاریخ 24 خردادماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین‌ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاءالله مرحله منطقه‌ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در حالی از این پروژه‌های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیئت فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن در این عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ آزادی ۲۰ فلسطینی در مقابل ۱ نظامی زن اسرائیلی
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم