Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران سومین بازی اش در جام جهانی را برگزار میکند و امیدوار به شکستن طلسم تعداد گل خورده در جام جهانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران پنجمین جام جهانی تاریخش را تجربه می‌کند. یوزها در ۴ دوره قبلی هیچگاه ۴ گل در یک تورنمنت نخورده اند و این موضوع تبدیل به یکی از نقاط ضعف تیم ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام ۷۸ ایران اولین حضور در این مسابقات را تجربه می‌کرد. شاگردان مهاجری ۳ گل از هلند، یک گل از اسکاتلند و ۴ گل از پرو خوردند تا با عملکردی ضعیف به کشور بازگردند. ۲۰ سال بعد، تیم ملی کشورمان در بازی نخست با یک گل به یوگسلاوی باخت، سپس در روزی که ۱ گل از آمریکا خورد، پیروز مسابقه شد و در بازی پایانی نتیجه را به آلمان ۲-۰ واگذار کرد.

حضور در جام جهانی آلمان نیز موفقیت آمیز نبود. شاگردان ایوانکوویچ با اشتباهات فردی ۳ گل از مکزیک خوردند، با ۲ گل مغلوب پرتغال شدند و در گام نهایی مقابل آنگولا ۱-۱ کردند. ۴ سال پیش ایران تا پایان دومین بازی یک کلین شیت و یک شکست خفیف برابر آرژانتین را تجربه کرد و همه به یک نتیجه خوب مقابل بوسنی امیدوار بودند اما تیم کی روش با ۳ گل مغلوب بوسنی شد تا ایران با رکوردی همچون تیم ۹۸ در گل خورده به کشور بازگردد.

اکنون در ایران همه امیدوارند و انتظار دارند یوزهای ایرانی برابر تیم پرتغال عملکرد خوب دفاعی را تداوم بخشند و بتوانند بهترین آمار دفاعی ایران در تاریخ جام های جهانی را ثبت کنند. اگر تیم کی روش با تنها یک گل خورده روسیه را ترک کند، بدون شک تحسین همگان را متوجه خود خواهد دید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم

رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: برخوردی که با دانشجویان در غرب صورت می‌گیرد، جای تاسف دارد. شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی‌های مدعی حقوق بشر درحال رخ دادن است. چهره واقعی غربی‌ها در این اتفاقات نمایان شد. جریان دانشجویی در جایگاه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌ است. ایستادگی دانشجویان در غرب حتما مقابل اقدامات آمریکا و اسرائیل ایجاد بازدارندگی می‌کند./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد