Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:42:57 GMT

پروین: باید کی‌روش را سال‌ها نگه داریم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۵۸۱۵

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مصاحبه‌ای که از قول او در فضای مجازی پخش شده و اینکه او گفته به جای مجید حسینی باید سیدجلال حسینی در تیم ملی بازی می‌کرد، گفت:‌ اتفاقا متاسفم که در فضای مجازی هر مصاحبه‌ای را که می‌خواهند از قول مربیان، مدیران، بازیکنان و پیشکسوتان می‌نویسند. من اهل شکایت کردن نیستم اما می‌خواهم این حرف‌ها که از قول من زده شده را تکذیب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من هیچ مصاحبه‌ای درباره مجید حسینی انجام ندادم.اتفاقا به نظر من او که در 22 سالگی به این خوبی در جام جهانی بازی می‌کند واقعا آدم کیف می‌کند.من لذت بردم که یک جوان مقابل اسپانیان اینطور بازی کرد و واقعا به وجود چنین جوانی افتخار می‌کنم. امیدوارم از قول من دیگر دروغ ننویسند.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اینکه نظرش درباره بازی با اسپانیا چیست، افزود:بازیکنان تیم ملی فوق‌العاده بودند و دیدیم که بعد از بازی چقدر مردم خوشحالی کردند. همین مسئله نشان می‌دهد که مردم از بازی تیم ملی راضی هستند. چند سال قبل مردم از اینکه تیم ملی با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنند می‌ترسیدند اما اینقدر تیم ملی این روزها خوب بازی می‌کند که الان مردم برای بازی با پرتغال لحظه‌شماری می‌کنند.این نشان می‌دهد که مردم چقدر از وضعیت تیم ملی راضی هستند. البته پرتغال تیم خوبی است اما مردم منتظر بازی با این تیم هستند و دیگر از بازی با تیم‌های بزرگ دنیا نمی‌ترسند.

پروین درباره آینده کی‌روش هم افزود:شنیدم که کارهایی برای تمدید قرارداد با کی‌روش انجام شده اما به نظر من نباید او را تا جام ملت‌ها نگه دارند بلکه باید کاری کنند که این مربی سال‌ها در تیم ملی حضور داشته باشد.واقعا آدم لذت می‌برد بازی‌های تیم ملی را می‌بیند و من و همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال از عملکرد کی‌روش و تیم ملی رضایت داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی پروین فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در بازی دوستانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شوخی گلزار با مردم
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - بولونیا ۳