Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دسترسی راحت گردشگران و بومی‌ها به ساحل برای شنا و تفریح، سواحل پلاژهای دولتی و خصوصی برای استفاده مردم باز می‌شود.

ایران آنلاین / «مجید حسین زادگان»، جانشین طرح سالمسازی دریای مازندران در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی خزر در ساری افزود: برای دسترسی راحت گردشگران و بومی‌ها به ساحل برای شنا و تفریح، باید سواحل در اختیار وزارتخانه‌ها، شهرک‌ها و ویلاهای خصوصی آزاد شود و این برنامه در این خطه شمال کشور با پیگیری ستاد سالم‌سازی دریا در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به‌دلیل محدودیت سواحل برای تفرج مردمی و گردشگران خارج از استانی اتخاذ شده و پیگیری استانی و ملی نیز از سوی مدیران ارشد استانی انجام گرفت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: مالکان این سواحل موظفند با هزینه شخصی طرح‌های سالم‌سازی دریا را برای شناگران در پلاژشان فراهم کنند.
وی داشتن غریق نجات را برای این پلاژها از لحاظ قانونی ضروری دانست و هرگونه عواقب استفاده نکردن از نجات غریق را متوجه مالکان این پلاژها دانسته است.
حسین زادگان اظهار داشت: مردم از دسترسی نداشتن به سواحل پلاژهای خصوصی و دولتی ساحل خزر ابراز گله‌مندی کردند و بازرسان محسوس و نامحسوس استانداری در ستاد نیز این مسائل را رصد کردند.
معاون استاندارمازندران با به حق دانستن این نارضایتی‌ها گفت: مصوبه ستاد برای بازگشایی سواحل پلاژ‌های خصوصی و وزارتخانه‌های دولتی در خزر لازم الاجراست. همچنین نظارت بر سلامت بهداشتی و قیمت در طرح‌های سالم‌سازی، دو فرآیند جداناپذیر در طرح سالم‌سازی دریای خزر در مازندران برای امسال است.
به‌گفته جانشین ستاد سالم‌سازی دریا در مازندران، طرح سالم‌سازی در 98 نقطه از ساحل 338 کیلومتری خزر در این استان برای تابستان امسال اجرا شده است. 900 نجات غریق هم در این مناطق برای حفاظت از جان شناگران حضور فیزیکی دارند و 600 نجات غریق در مناطق حادثه خیز سواحل ساماندهی شدند.
وی تعداد مناطق حادثه خیز در ساحل خزر در مازندران را 378 نقطه اعلام کرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند