Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه این شهر ابتدا بر لزوم خرید کالاهای داخلی و حمایت از کالا و کارگران ایرانی تاکید کرد و گفت: عامل نابسامانی های حوزه های مختلف اقتصاد کشور مسئولان کشوری هستند.
حجت الاسلام افروغی افزود:اظهار نظر کارشناسان و نخبگانی و راه اندازی کمپین ها می تواند در کنترل و ثبات قیمت ها موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهر لیکک گفت:در فضای مجازی ما ول انگاری های زیادی هست که می توان از این حوزه هم در راستای تحقق ثبات اقتصادی بهره برد.
حجت الاسلام افروغی گفت:مردم هم نقش موثری در ثبات بازار دارند،مردم تا پول دارند به سمت بانک ها نروند، قطعا این کار به ضرر تولید و خسارت به اقتصاد کشور است.
امام جمعه شهر لیکک افزود:دولتمردان در مواجه با برخی از کنوانسیون های بین المللی مانند سند 2030 توجه بیشتری داشته باشند ، این اسناد را کسانی تنظیم می‌کنند که به مبانی انقلاب ما اعتقاد ندارند.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان، گفت: شهید بهشتی با مجاهدت تمام کلیه قوانین دنیا را مطالعه و بررسی نمود و بعد از آن قانون اساسی کشور را تنظیم کرد.
حجت الاسلام افروغی افزود: قوه قضائیه نقش بی بدیلی در حفظ امنیت کشور دارد و کسی حق ندارد به این نهاد مقدس خدشه وارد کند.
وی با بیان اینکه دستگاه قضا در خیلی از پرونده های مهم و کلان کشوری به خوبی ورود پیدا کرد گفت: دستگاه قضا،دستگاهی مهم، مستقل و با اقتدار است .
وی افزود:از ریاست،دادستان،کارکنان و شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان بهمئی که با تمام تلاش در راستای حفظ امنیت شهرستان کار می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم.
امام جمعه شهر لیکک با اشاره به آتش سوزی کوه حاتم، گفت: در بحث آتش سوزی ها علاوه بر اینکه مسئولان محلی تلاش زیادی داشتند، ما هم در دفتر تشکیل جلسه دادیم،سپاه، بسیج و مردم تلاش بی وقفه داشتند ، اما مردم باید بدانند اشکال کار کجاست.
حجت الاسلام افروغی افزود:مردم بدانید که هنوز مرز منابع طبیعی ما با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست.
وی گفت:عامل اصلی این آتش سوزی کوره های ذعال پذیری است اما احتمال دارد در بین این افراد مسئولانی باشند که سود آنها در این کار است.
امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:موضوع بعد کمبود امکانات در ستاد بحران شهرستان است هر چند نیروی انقلابی مستعد پای کار زیاد است اما ستاد بحران بهمئی حتی 10عدد بیل هم ندارد.
وی تصریح کرد:ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
وی در بخش پایانی خطبه ها نامه عده ای از سیاسیون به رئیس جمهور آمریکا را ذلت بار و ننگین خواند و گفت: برجام چه خاکی بر سر  این 100نفر ریخت که اکنون به رئیس جمهور آمریکا نامه می نویسند؟

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه لیکک ستاد بحران آتش سوزی کوه حاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!