Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قوچان نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به روسیه، در خصوص دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا و شرایط ملی‌پوشان در آستانه بازی با پرتغال صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس:ابتدا از بازی با اسپانیا صحبت کن...

اول از همه از حمایت مردم ایران تشکر می‌کنیم و واقعا از این حمایت‌ها انزژی گرفتیم. ما هدفمان این بود که کار را برای اسپانیا سخت کینم و هر چه جلو می‌رفیتم آنها روحیه خود را از دست دادند و حتی عصبی هم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم می‌خواستیم فشرده بازی کنیم که این کار را کردیم.نمی‌خواهم بگویم گل الکی اما واقعا گل معمولی و ساده‌ای را دریافت کردیم.

فارس:حتی گل هم زدید اما آفساید بود...

بله، ما بعد از دریافت گل می‌خواستیم گل بزنیم و خیلی تلاش کردیم اما نشد که بازی را به تساوی بکشانیم. کل ایران دیدند که ما جنگیدیم و این افتخارمان بود که برای شاد کردن مردم اینگونه تلاش کنیم.

فارس: با این سیستم و این شرایط به بازی بعد امید دارید؟

بله، ما قبل از بازی با اسپانیا هم می‌خواستیم با همین روش نتیجه بگیریم ولی متاسفانه نشد.ما یک فینال و یک بازی حساس مقابل پرتغال داریم که امیدوارم در آن بازی بتوانیم برنده شویم.

 

فارس: بازی سنگینی مثل اسپانیا کار شما را در بازی بعد سخت نمی‌کند؟

ما در بازی قبل خیلی از نظر بدنی فشار تحمل کردیم. بیش از 90 دقیقه تیم ما جنگید و چند روز بعد هم باید یک بازی سنگین انجام بدهیم. از نظر فیزیکی شرایط خوبی داریم و نظرم این است که دیگر نباید به فکر مسائل فنی باشیم و فقط از نظر روحی و روانی به این بازی خوب نگاه کنیم و اگر صعود کنیم واقعا تاریخی خواهد شد.

فارس: بازی کردن مقابل پیکه، اینیستا و ستاره‌های اسپانیا چقدر می‌تواند باعث انگیزه برای بازیکنان تیم ملی باشد؟

مشخص است که این اتفاق به ما انگیزه می‌دهد. اسپانیا یکی از بهترین‌های دنیا است و  برای ما هم که بازی های تدارکاتی کمی داشتیم این دیدار از 10 بازی تدارکاتی بهتر بود.

فارس: به نظر تو چگونه می‌شود رونالدو را مهار کرد؟

این را دیگر باید از کادر فنی بپرسید.ما باید با یک تاکتیکی و توان خوب به مصاف پرتغال برویم.درست است رونالدو یکی از بهترین‌های جهان است ولی باید به کل این تیم احترام گذاشت  چون آنها بی دلیل قهرمان اروپا نشدند. این تیم فقط رونالدو نیست و باید بدانیم ما با کل پرتغال بازی داریم.

فارس: حتما می‌دانی که در ایران همه حتی بانوان هم از تیم ملی حمایت کردند، خیلی از مردم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و شما را تشویق می‌کردند...

مهم این است که ما حمایت شدیم. زن و مرد و .. فرقی ندارد مهم است است که ایرانی باشید و از تیم ملی ایران حمایت کنید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشد. - اخبار ورزشی -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان اصلی قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند، اظهار داشت: پرسپولیس با تغییراتی که داشت روند مثبتی پیدا کرده است و از لحاظ فوتبالی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. آنها در چند پست حساس نیاز به جذب بازیکن داشتند که این کار انجام شد و حالا شرایطی مثل پایان فصل گذشته دارند.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در ادامه افزود: شرایط روحی پرسپولیس به‌عنوان تیم تعقیب‌کننده بهتر از استقلال است، ولی تیمِ نکونام هم انسجام تیمی خوبی داشته و نسبت به حریفش یک امتیاز بیشتر دارد. شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است و تیمی قهرمان خواهد شد که با تمرکز بالا و کمترین اشتباه شش بازی پایانی را به پایان برساند.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد برد دیروز سپاهان برابر ملوان و اینکه آیا می‌توان تیم اصفهانی را در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و روی کاغذ و از لحاظ ریاضی سپاهان شانس دارد، ولی این تیم در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات، هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و جبران این هشت امتیاز در شش بازی بسیار سخت است.

جمشیدیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان می‌خواهد همکاری‌اش با ژوزه مورایس را در انتهای این فصل خاتمه دهد، گفت: شک نکنید ماندن این مربی ضربه بزرگی به سپاهان می‌زند. مورایس یک مربی پرهزینه است و عملکرد فوق‌العاده ضعیفی در سپاهان داشت. او باید تفاوت خودش را با مربیان درجه دو و سه نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و معمولاً بهانه‌های مختلفی برای نتیجه نگرفتن آورد. سپاهان با همین مهره‌های گرانقیمت و تأثیرگذار، بدون سرمربی می‌تواند جزو سه تیم اول باشد و فکر می‌کنم که اگر رضا فتاحی سرمربی این تیم بود سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مورایس در ایران برای آنهایی خوب بود که از کنارش سود می‌بردند و شما دیدید که او در این دو سال خریدهای افتضاحی برای سپاهان انجام داد. اگر دقت کنید خریدهای استقلال خوزستان خیلی بهتر از خریدهای سپاهان بود. نکته دیگر در مورد سپاهان این است که مورایس در طول فصل در بعضی از بازی‌ها با بدرفتاری بازیکنان در زمین مواجه شد که حتی تصاویر آن در رسانه‌ها و صفحات مجازی هم پخش شد، ولی سرمربی سپاهان جرأت برخورد با بازیکنان را نداشت. سرمربی 100 میلیاردی در این دو سال کاری برای سپاهان انجام نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند