Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:38:57 GMT

هافبک مصدوم پرسپولیس به کرواسی می‌رود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۱۹۸

هافبک مصدوم پرسپولیس به کرواسی می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ربیع خواه که همچنان با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می کند پرسپولیس را در اردوی خارج از کشور همراهی می‌کند. هافبک پرسپولیس که تمرینات سبک خود را به تازگی آغاز کرده است حداقل نمی تواند تا چهار ماه دیگر برای پرسپولیس بازی کند. با این حال برانکو ایوانکوویچ از وی خواسته تا در اردوی فشرده بدنسازی این تیم شرکت و تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هشتم تیرماه اردوی ۱۲ روزه‌ای را در واراژدین کرواسی برگزار خواهد کرد که تمام بازیکنان این تیم به جز علیرضا بیرانوند و وحید امیری به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 4327390

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس محسن ربیع خواه جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت