Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان گفت: اقدامات اداری برای ارسال مدارک لازم به سازمان لیگ در حال انجام است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

کیوان بابادی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، در پاسخ به این سوال که باتوجه به نامه سازمان لیگ برای ارسال مدارک لازم جهت تعیین تکلیف حضور تیم در لیگ برتر، آیا اقدامات لازم صورت گرفته است؟ اظهارکرد: کارها در حال انجام است و روند اداری خود را طی می‌کند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: متاسفانه برخی دوستان در برخی خبرگزاری‌ها به حواشی دامن می‌زنند ولی ما توجهی نداریم، زیرا معتقدیم که کارهای مهمتری داریم و نباید ذهن‌مان را درگیر این شایعات کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با تاکید بر این‌که هیچ مشکلی برای حضور تیم در لیگ برتر وجود ندارد، گفت: نگرانی مردم مسجدسلیمان و خوزستان را درک کرده و با چنگ و دندان سهمیه استان را حفظ می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه نفت‌مسجدسلیمان اعلام کرد که این باشگاه تنها تا دوم تیرماه (مهلت تمدید شده) فرصت دارد که مدارک خود را ارسال کند و عدم اعلام آمادگی و ارسال مدارک به منزله انصراف نفت از حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست