Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز به سالگرد فاجعه تخریب بارگاه ائمه بقیع علیهم السلام اشاره کرد و گفت: این تخریب، تنها جنایت آل سعود نبود، بلکه آل سعود با کشتار و شهادت حجاج و کشتار مردم مظلوم یمن سیاه‌ترین پرونده را برای خود ایجاد کردند و بر اساس وعده الهی نابودی آن‌ها حتمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هفته قوه قضاییه، افزود: بیشتر قضات کشور افراد متعهدی هستند، اما نواقصی هم وجود دارد که برای رفع آن ها، نیاز به برنامه ریزی است.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی به هجمه‌های صورت گرفته علیه قوه قضائیه هم اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر مطالب منتشر شده در فضای مجازی، دروغ یا غیرواقع است و مردم نباید تحت تأثیر این مطالب قرار گیرند؛ تضعیف قوه قضاییه صلاح نیست و ممکن است یک قاضی خیانت کند، اما این مورد مربوط به همه نیست.

اردکانی با محکوم کردن نامه درخواست مذاکره مجدد با آمریکا تصریح کرد: برخی از نامه‌نگاران از افراد باسابقه اصلاحات هستند که به لندن فرار کردند و فرزندانشان هم بورسیه عربستان هستند؛ دبیر حزب کارگزاران، یک عده ناآگاه و خائن هم حرف از مذاکره با آمریکا زدند در حالی که آمریکا امتحان شده است و جز عهدشکنی و دشمن با ملت ایران خیری برای ما نداشته است.

امام جمعه موقت شیراز در پایان از تیم ملی فوتبال کشورمان نیز تقدیر کرد و گفت: شما غیرت اسلامی و ایرانی را به نمایش گذاشتید، برای پیروزی‌تان در مراحل بعد دعا خواهیم کرد.
انتهای پیام/ر

آمریکا جز عهدشکنی و دشمنی با ایران خیری برای ما ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دوباه بایدن برای دلگرمی و افزایش روحیه رژیم اسرائیل در برابر حمله ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به وقت محلی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «اوایل امروز (شنبه به وقت محلی) ، ایران - و نیروهای نیابتی آن که در یمن، سوریه و عراق فعالیت می‌کنند - حمله هوایی بی‌سابقه‌ای را علیه تأسیسات نظامی در اسرائیل انجام دادند. من این حملات را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کنم.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای دلگرمی و افزایش روحیه رژیم اسرائیل تصریح کرد: «به دستور من، برای حمایت از دفاع اسرائیل، ارتش آمریکا طی هفته گذشته هواپیماها و ناوشکن‌های دفاع موشکی ضدبالستیک را در منطقه مستقر کرده بود. به لطف این استقرارها و مهارت فوق‌العاده نیروهای نظامی‌مان، ما به اسرائیل کمک کرده‌ایم تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ورودی را سرنگون کند.»

کد خبر 844160 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • رژیم صهیونیستی با حملات ایران تحقیر شد
  • تلاش دوباه بایدن برای دلگرمی و افزایش روحیه رژیم اسرائیل در برابر حمله ایران
  • نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری‌های گسترده در منطقه‌
  • فشار آمریکا به اسرائیل برای عدم پاسخ به پاسخ حتمی ایران+ فیلم