Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ایران و ایسلند در ثبت دفاعی‌ترین بازی‌های جام با هم رقابت تنگاتنگی دارند.

به گزارش وبسایت نود، اسپانیایی که در 22 بازی قبل به طور متوسط 3.04 گل در هر بازی زده بود، در تقابل با ایران فقط سه شوت در چارچوب داشت. فوتبال تدافعی شاگردان کی‌روش اجازه هنرنمایی را از حریف گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالی که تحسین بیشتر کارشناسان معروف و برنامه‌های معتبر دنیا را هم به همراه داشت. تیم کی‌روش در این بازی فقط سی درصد زمان مفید بازی، مالک توپ پود و هفتاد درصد دیگر توپ توسط بازیکنان اسپانیا به گردش می‌آمد. شاگردان هیرو 805 پاس دادند در حالی که برای بازیکنان ایران فقط 219 پاس ثبت شده است. بازیکنان تیم ملی آمار عجیب و باورنکردنی 73 عملکرد دفاعی را به ثبت رساندند که در این جام‌جهانی بی‌سابقه است. آمارهایی که نشان می‌دهد چطور کی‌روش با فوتبالی اصطلاحا اتوبوسی جلوی خلق موقعیت حریف را گرفت.

البته اتوبوس اصلی را ایسلند پارک کرده بود؛ نه ایران. در همین تورنمنت، تیمی دیگر پیدا شد که در 23 مسابقه برگزار شده در جام‌جهانی 2018 دفاعی‌تر از ایران بازی کرد. ایسلند در بازی مقابل آرژانتین فقط 28 درصد صاحب توپ بود. یعنی دو درصد کمتر از ایران مقابل اسپانیا. بازیکنان ایسلند در قبال 718 پاس آرژانتینی‌ها فقط 189 پاس به همدیگر دادند. و این یعنی سی تا پاس هم کمتر از بازیکنان ایران دادند. در آن مسابقه ایسلندی‌ها هم برای مهار مسی و بقیه ستاره‌های آرژانتین مجبور برای 66 عملکرد دفاعی شدند. 

بعد از ایسلند، دوباره نوبت به ایران می‌رسد که دفاعی‌ترین بازی جام‌جهانی را به نام خود ثبت کند. ایران بجز بازی با اسپانیا، در دیدار مقابل مراکش هم همین‌قدر روی دفاع کردن متمرکز بود. شاگردان کی‌روش در آن مسابقه فقط 36درصد زمان مفید مسابقه توپ را در تملک داشتند، فقط 194 پاس دادند و 43 عملکرد دفاعی هم ثبت کردند. و این یعنی اینکه اول ایسلند، دوم و سوم هم ایران دفاعی‌ترین بازی‌های جام‌جهانی روسیه را تا به حال رقم زدند. البته بازی‌های زیادی مانده و احتمالا تا پایان جام این رتبه‌ها دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. مثلا پانامایی که در بازی اول‌اش با وجود مالکیت 39 درصدی، سه گل از بلژیک خورده بود، هیچ بعید نیست که در تقابل بعدی که مقابل انگلیس است فوتبالی دفاعی‌تر بازی کند و به آمار ایران و حتی ایسلند نزدیک شود. یا صربستان و کارستاریکایی که با برزیل بازی دارند. همچنین در همین دور گروهی نیجریه باید مقابل آرژانتینی قرار بگیرد که نیاز مبرم به برد دارد و کره‌جنوبی هم با آلمانی بازی می‌کند که دیگر هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیرد. همچنین خود ایران هم بازی سوم‌اش با پرتغالِ مدعی است و شاید قبل از همه، تیم کیروش به اتوبوسِ ایسلند برسد!

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران اسپانیا داخلی اختصاصی تیم ملی ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف دورتموند رفت و شکست خورد.

در این بازی دورتموند با گل دقیقه 37 نیکلاس فولکروگ موفق شد بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد و در بازی برگشت باید در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان برود.

لوئیس انریکه تایید کرد که تیمش چون در بازی برگشت هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، بسیار قوی‌تر ظاهر می‌شود.

لوئیس انریکه در پایان بازی ابتدا درمورد وضعیت مصدومیت لوکاس هرناندز گفت:"من هیچ جزئیاتی از وضعیت لوکاس هرناندز ندارم. به نظرم خیلی مثبت به نظر نمی‌رسد اما ما منتظر خواهیم بود تا پزشکان آن را تجزیه و تحلیل کنند."

پست دفاعی عثمان دمبله؟

با نحوه بازی دفاعی او می‌دانستیم که می‌تواند مقابل امره جان خوب بازی کند. می‌خواستیم کمی عقب را هم پوشش بدهیم و نیکلاس فولکروگ را مهار کنیم.

باخت در بازی رفت؟

این فوتبال است. خیلی وقت‌ها فوق العاده است. مواقع دیگر هم اینطور می‌شود. ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. رختکن کمی تحت تاثیر قرار گرفته است. در پاریس خیلی قوی خواهیم بود و چیزی برای از دست دادن نداریم.

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر