Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@02:25:35 GMT

زن یاسر ؛ صیغه طاهر! / حاصل عشق خیابانی دختر 15 ساله

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۴۱۲

حوادث رکنا: زمانی که به هوش آمدم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم. نمی دانم چرا در یک لحظه و به خاطر یک عشق خیابانی دست به این کار احمقانه زدم، اما خدا را شکر می کنم که زنده ماندم.

زن ۱۸ ساله در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، درباره ماجرای ۲ ازدواج ناموفق خود گفت: پدرم کارگر شهرداری است و با جان و دل کار می کند تا هزینه های زندگی مان را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به دست های خسته پدرم نگاه می کردم خجالت می کشیدم، اما متأسفانه آن روزها در اوج احساسات و هیجانات دوران نوجوانی قرار داشتم و در رویاهایم به دنبال کاخ های زیبا و زندگی همراه با تجملات می گشتم، ۱۵ ساله بودم که هنگام قدم زدن در پارک جوانی خوش چهره توجهم را به خود جلب کرد. تلاقی نگاه هایمان سرآغاز یک عشق خیابانی شد و من که در رویاهایم غرق بودم خیلی زود شماره تلفنم را به یاسر دادم به این امید که در کنار او خوشبخت می شوم. مدتی بعد یاسر به خواستگاری ام آمد، اما پدرم پس از تحقیق مفصلی که درباره او انجام داد با ازدواج ما مخالفت کرد، اما من اصرار داشتم که یاسر می تواند مرا خوشبخت کند. احساسات بر عقلم غلبه کرده بود و به حرف های پدرم توجهی نداشتم تا این که خانواده ام مجبور شدند با ازدواج ما موافقت کنند، اما هنوز یک هفته از دوران نامزدی را سپری نکرده بودم که فهمیدم یاسر به مواد مخدر Drugs صنعتی اعتیاد دارد و تعادل روحی مناسبی نیز ندارد. آن چه می دیدم برایم غیرقابل باور بود، اما این بلایی بود که خودم بر سرم آورده بودم. در نهایت پس از گذشت ۲ سال از این ماجرا، موفق شدم از یاسر طلاق بگیرم. افسوس که از این ازدواج تلخ عبرت نگرفتم و دوباره درگیر دوستی خیابانی دیگری شدم. هنوز در تب و تاب افکار هیجانی قرار داشتم که به طاهر دل بستم. احساس می کردم با نگاه های عاشقانه طاهر زندگی ام وارد مرحله جدیدی شده است. به خاطر آن که گرفتار گناه نشوم بهترین راه نزدیک شدن به طاهر را در ازدواج دیدم اما خانواده طاهر حاضر نبودند زن بیوه ای مثل مرا برای پسر مجردشان انتخاب کنند. به ناچار به عقد موقت طاهر درآمدم تا شاید به این ترتیب بتوانم نظر خانواده او را به خودم جلب کنم و راه را برای عقد دائم هموار سازم اما آن ها همچنان به من بی توجه بودند تا این که روزی طاهر را با دختر دیگری در خیابان دیدم آن جا بود که فهمیدم او با دختر یکی از بستگانش ازدواج کرده است. دیگر حال خودم را نفهمیدم انگار دنیا بر سرم خراب شده بود. ناراحت و افسرده به خانه بازگشتم و با یک تصمیم احمقانه رگ دستم را بریدم چرا که فکر می کردم طاهر هم مرا دوست دارد. زمانی که به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم حالا از این که زنده مانده ام خوشحالم، اما ای کاش به نصیحت های پدرم گوش می کردم تا...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پدرشوهر وارد اتاق شد مرد غریبه ای را زیر تختخواب عروس خائن دید + تصویر

لباس های خانم آرایشگر را در خیابان درآوردند و او را سوزاندند + عکس

فوری / درگیری شدید و قهر 2 عضو هیئت رئیسه مجلس

10 زن جذاب جهان را بشناسید! + عکس و جزییات

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

تجاوز به دختر 12 ساله در هتل + عکس و جزییات

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

خانم مُرده شور در میهمانی دید که فنجان چایی اش را شکستند! / دخترانم بی خواستگارند! +عکس

مینا بعد از طلاق کاری با مرد متاهل کرد که نباید می کرد

تجاوز به یک زن با عجیب ترین انگیزه ! + عکس

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت مواد مخدر Drugs اخبار حوادث بیمارستان شکر عشق خیابانی قهر عکس ایران من حوادث پرونده زندگی ازدواج فیلم دختر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است. لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعارهای زمان انتخابات تناقض دارد.

وی در گفتگو با جماران، با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898174

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند