Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: این قوه یکی از پاکترین بازو‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به لزوم شرط‌های عادل بودن، عالم بودن، آگاهی به امور قضایی، مدیر و مدبر بودن برای رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه کشور به عنوان یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی، نهادی کارآمد است که نمونه آن در هیچ کشوری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس با تشکر از عملکرد مطلوب قوه قضاییه و با تاکید بر تلاش دشمنان برای بدبین کردم مردم نسبت به مسؤلان کشور گفت: مردم باید مراقب باشند که در دام توطئه‌های دشمنان اسلام گرفتار نشوند.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز اصناف ولزوم نظارت بر بازار گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم در بازار می‌تواند مردم را خوشحال و دلگرم کند.
خطیب جمعه بندرعباس نقش مردم، اصناف و دولت را در کنترل قیمت‌ها و ایجاد نظم در بازار نقشی مهم و تاثیر گذار دانست.
رییس کل دادگستری هرمزگان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اجرای عدل و داد و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب را یکی از مهمترین وظایف قوه قضاییه دانست.
حجت الاسلام اکبری افزود: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، مبارزه با فساد، قاچاق کالا و ارز، حمایت گسترده از سرمایه گذاران اقتصادی و خدمت به مردم از دیگر وظایف قوه قضاییه است که با حمایت مردم، قوه مجریه، مقننه و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های کشور محقق می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آیت الله نعیم آبادی نماز جمعه بندرعباس هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان هفته قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

دیگر خبرها

  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح