Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- امامان جمعه اهل سنت برخی شهرهای سیستان و بلوچستان بر وحدت و همبستگی مسلمانان تاکید کرده و آن را قویترین سلاح در مقابل تهدیدات دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش با تاکید بر اینکه امت اسلامی برای ادامه حیات و رسیدن به اقتدار و عظمت خود به حفظ وحدت و همبستگی نیازمند است، بر ضرورت مقابله با تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی محمدعلی شهنوازی اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان و نیز دور کردن جامعه از آسیب ها و خطرات مواد مخدر را یادآور شد.

**حفظ آبروی افراد از مهمترین دستورات اسلام است
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد ضرورت حرمت و آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد یا اتفاقی است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: این موضوع آن‌قدر مهم است که تجاوز به آبروی دیگران جزو بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده شده است.
وی با تاکید برحفظ آرامش و دوری از هرگونه احساسات در باره حادثه اخیر ایرانشهر بیان کرد: از مسئولان قضایی انتظار داریم بعد از اثبات حرکت شنیع تجاوز به ناموس مردم با مجرمان طبق دستورات اسلام برخورد شود.
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: خدا را شکر در کشوری زندگی می کنیم که احکام اسلامی در آن جاری است و حدود الهی بر مجرمین اجرا می‌شود.
وی افزود: بعضی ها به دنبال بزرگ نمایی این حرکت شنیع هستند و این درست نیست کسی گواه به دروغ بدهد و تهمت به افراد بزند، چنانچه فردی این کار را انجام دهد طبق دستور اسلام به 80 ضربه شلاق محکوم می شود.
مولوی کریم زایی گفت: کسانی که از دستورات اسلام و حدود الهی آگاه نیستند نباید تحت تاثیر احساسات قرار گیرند.
وی بر وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام تاکید کرد.
7314 **7310 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه اهل سنت خاش و ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود