Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@03:40:58 GMT

ماموریتی که سانتوس به خبرنگاران پرتغالی داد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۷۹۲

ماموریتی که سانتوس به خبرنگاران پرتغالی داد

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال دیداری با خبرنگاران پرتغالی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرناندو سانتوس خبرنگاران پرتغالی را جمع كرده و برای آن‌ها از سختی بازی با ایران حرف زده است. او خواسته خبرنگاران كشورهای دیگر در این نشست نباشد چراكه خواسته‌ای از خبرنگاران كشورش داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از خبرنگاران پرتغالی خواسته فضا را آرام كنند چراكه می داند یك بازی سختی مقابل ایران خواهند داشت. خود او در این نشست گفته كه بازی سختی داریم چراكه ایرانی ها شجاع بازی می كنند.
هیچ كدام از سرمبیان دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی این كار را نكرده اند و سانتوس تنها سرمربی است كه این كار را انجام داده. او از خبرنگاران كشورش خواسته كه مردم را آماده یك بازی سخت كنند.
43 43

کلید واژه‌ها : جام جهانی 2018 - تیم ملی فوتبال ایران - جام جهانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت:‌ پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

رادان همچنین گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند