Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@15:24:48 GMT

آمادگی نزاجا هراس در دل دشمن انداخته است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۸۰۸

آمادگی نزاجا هراس در دل دشمن انداخته است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، فرمانده نیروی زمینی از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۴۰ متحرک هجومی بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید و در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه، آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان، هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد.

از دیگر برنامه های وی دیدار با خانواده هایی که دارای مشکلات و بیماری صعب العلاج هستند بود و برای رفع مشکلات و تسریع در روند بهبودی و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیر حیدری نزاجا هراس دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که یکی از گلزنان برتر تراکتور محسوب می‌شود، در شرایطی طی دیدارهای اخیر نیمکت نشین شده که در بازی مقابل ذوب آهن و در شرایطی که تیمش با از حریف عقب بود از دقیقه 60 به کار گرفته شد.

عبدی در همان بدو حضورش در زمین صاحب یک موقعیت فوق العاده شد که در مصاف تک به تک با حریف مغلوب واکنش گلر ذوب آهن شد. در ادامه نیز او یک موقعیت سخت دیگر روی ارسال به دست آورد که تلاش او برای تاثیر روی توپ در تیر دوم بی نتیجه ماند و نتوانست دروازه پارسا جعفری را باز کند.

در نهایت اما در سومین هجوم خود به دروازه حریف اصفهانی او با خطای مدافع ذوب مواجه شد و توانست از روی نقطه پنالتی زننده تک گل تیمش لقب گیرد. عبدی که در ابتدای فصل به عنوان بازیکن قرضی راهی تراکتور شده، توانسته با 6 گل زننده در ترکیب این تیم برترین گلزن سرخ‌های تبریزی لقب گیرد.

باید دید عبدی در ادامه مسیر و در فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان فصل چه شرایطی در جمع تراکتوری‌ها پیش رو خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود در جمع شاگردان پاکو خمس باشد.

دیگر خبرها

  • فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)
  • تاکید ایران بر آمادگی دفاعی در جهت صیانت از منافع
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • هیبت گنبد آهنین و اسرائیل، در اوج آمادگی‌اش شکست
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن