Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@03:42:55 GMT

متقاضيان مسکن مهر پرديس چادر زدند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۸۲۳

متقاضيان مسکن مهر پرديس چادر زدند

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تعدادي از متقاضيان مسکن مهر فاز 5 شهر پرديس پيش از ظهر امروز( جمعه) خواستار تحويل واحدهاي مسکوني خود شدند و به همين منظور و به نشانه اعتراض در محل ورودي اين فاز چادر زدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا از شهرستان پرديس، اين افراد که تعدادشان افزون بر يکصد نفر تخمين زده مي شد با در دست داشتن پلاکاردهايي از مسئولان درخواست داشتند که مشکلشان را پيگيري و حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضيان واحدهاي مسکن مهر فاز 5 پرديس مي گويند 6 سال است در انتظار دريافت واحدهاي خود به سر مي برند و باوجود پرداخت هزينه در چند نوبت هنوز واحدهايشان تحويل نشده است.
در ماههاي اخير خبر درخواست افزايش دريافتي از متقاضيان مسکن مهر(هزينه ساخت) براي چندمين بار طي سال هاي گذشته از سوي انبوه سازان فاز 5 رسانه اي شد که اعتراض شديد متقاضيان مسکن مهر را به دنبال داشت.
شرکت عمران شهر پرديس درواکنش به درخواست افزايش هزينه ها اعلام کرد: به هيچ عنوان افزايش قيمتي درکار نيست و انبوه سازان بايد به تعهدات خود پايبند باشند.
متقاضان مسکن مهر فاز 5 پرديس خواستار رسيدگي به وضعيت نابسامان خود هستند و مي گويند يا خانه هايشان تحويل يا به آنها زمين معوض داده شود.
شهرستان پرديس در حدود 25 کيلومتري شرق پايتخت قرار دارد و برپايه گزارش ها تاکنون 24 هزار و 624 واحد از 81 هزار و 733 واحد اين طرح در شهر پرديس افتتاح شده و تنها 18 هزار واحد به متقاضيان تحويل شده است.
کل جمعيت ساکن در اين واحدها در فازهاي يک، دو، سه، چهار، پنج، هشت، نه و يازده، پس از پايان کار واگذاري ها حدود 600 هزار نفر برآورد مي شود.
گزارش خبرنگار ايرنا حاکيست که هيچکدام از اين فازها به طور کامل تکميل نشده و اگرچه برخي واحدها در بعضي از اين فازها واگذار شده اما هنوز واحدهايي هم وجود دارد که مراحل ساخت آنها تمام نشده است.
فازهاي يک، دو، سه و چهار داخل محدوده شهر پرديس واقع شده اند و فازهاي يازده، پنج و هشت نيز که در خارج از محدوده شهر قراردارد داراي تعداد زيادي از واحدهاي نيمه تمام است.
تهرام /9441 / 1539/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه