Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال‌های مذهبی همچون امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام رضا(ع)، حضرت یوسف، مختارنامه و... آن‌چنان تأثیرگذار و جهانی شده‌اند که هیچ‌گاه کهنه نمی شوند و امیدواریم برغم مضایق مالی که می‌دانم به شدت با آن مواجهید دوباره ساخت این سریال‌ها را از سر بگیرید. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی، تصریح کرد: رسانه ملی با تلاش فراوان همواره چهره پلید آمریکا را به مردم نشان داده است اما در این مقطع باید بیشتر و با برنامه‌های ویژه‌تر به این موضوع متمرکز شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید با تقدیر از تلاش‌های صداوسیما در ترویج مناسک و مراسم‌های مذهبی گفت: به نظرم می‌توانید از این ظرفیت خیلی بیشتر و بهتر استفاده کنید. سریال‌های مذهبی شما همچون امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام رضا(ع)، حضرت یوسف، مختارنامه و... آن‌چنان تأثیرگذار و جهانی شده است که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شوند و امیدواریم برغم مضایق مالی که می‌دانم به شدت با آن مواجهید دوباره ساخت این سریال‌ها را از سر بگیرید.

رئیس رسانه ملی در این دیدار از اولویت‌های رسانه ملی برای معرفی معارف اسلامی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خبر داد و گفت: اولویت اصلی رسانه ملی در حال حاضر، معرفی اسلام، احکام، اخلاق و معنویات است و برای تحقق این امر، برنامه های متنوعی در صداوسیما پیش بینی شده و گروه‌های اندیشه ورز در رسانه ملی نیز در حال بررسی راه‌های انتقال مفاهیم اسلامی به مخاطبان داخلی و خارجی هستند. اولویت اصلی رسانه ملی، حفظ دین است و در این مسیر نیازمند یاری مراجع عظام تقلید و طلاب علوم اسلامی هستیم.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر اهمیت آموزش رسانه‌ای طلبه‌ها برای پاسخگویی به شبهات دینی خاطرنشان کرد: رسانه ملی آمادگی دارد تا با آموزش طلبه‌های علاقه مند به حوزه رسانه، شخصیت‌هایی تربیت کند تا در آینده پاسخگوی نیازهای رسانه‌ای مخاطبان باشند. شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با پوشش مناسک اسلامی، گام بزرگی در مسیر گسترش دین در میان جوامع برداشته‌اند. مراحل پیش تولید سریال‌های «حضرت موسی(ع)» و «حضرت سلمان» به پایان رسیده و به زودی با تأمین منابع مالی آنها، ساخت این سریال‌های تاریخی و ماندگار، آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند: تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073857 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی