Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، آیت الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: دولت نیز در مواردی مانند افزایش نرخ دلار باید با عاملان اصلی و دانه درشت‌ها برخورد کند تا نرخ‌ها شکسته شود و مردم در تنگنا و سختی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: هجوم مردم برای خرید به بازارها و به‌دنبال آن انبار کردن کالاها توسط اصناف و بازاریان از علل اصلی گرانی و بی‌ثباتی بازار است.

وی افزود: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید آیت الله «محمد بهشتی»(هفت تیر) و هفته قوه قضاییه(هفته اول تیرماه) تصریح کرد: قوه قضاییه در نظام اسلامی، پاک‌ترین نهاد است.

نعیم‌آبادی ادامه داد: هدف بیگانگان، ناامن کردن ایران اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است، اما با تلاش شبانه‌روزی و به برکت وجود دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و عالمان دینی در نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق روایت منابع شیعه و اهل سنت، اهانت و شکست روحانیت و عالمان دینی، شکست اسلام را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: حفظ اسلام، در گروی حفظ روحانیت است و اگر ارتباط مردم با علما حفظ شود، دشمنان و در رأس آن آمریکا دیگر نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و جامعه از خطر مصون است.

نعیم‌آبادی با اشاره به این‌که برخی بیان می‌کنند که مراجع تقلید حساب میلیاردی دارند، یادآور شد: پولی که در حساب مراجع تقلید است به‌عنوان شهریه به طلبه‌ها پرداخت می‌شود و هیچ مرجعی پولی که در حسابش است، از آن خودش نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امام جمعه بندرعباس منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانه‌هایی که با رنج بدست آمده اند را دور نریزیم + فیلم

اگر در یک وعده غذایی در روز یک دانه برنج را دور بریزیم برای کل ایران هفت‌هزار کیلو برنج و در ماه ۲۱۰ تُن اسراف می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماجرای خنده دار پیدا کردن اسکناس درشت ؛ تا آخر ببینید!
  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • دانه‌هایی که با رنج بدست آمده اند را دور نریزیم + فیلم
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر
  • ماجرای توهین مجتمع تجاری اوپال به بندرعباسی‌ها چه بود؟ + ویدئو