Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر در اولویت‌ نخست آسیب‌های اجتماعی است که رهبر معظم انقلاب و همچنین رئیس‌جمهوری در این زمینه بسیار تاکید کرده اند.

رییس شورای امنیت ملی کشور در خصوص بازگرداندن سرباز ربوده ‌شده در مرز میرجاوه گفت: وزارت خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور در حال رایزنی با دولت پاکستان و ریش‌سفیدان برای بازگشت این سرباز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی فضلی افزود: وزارت کشور نیز در ملاقات‌های با دولت پاکستان پیگیر این موضوع است و از طریق معتمدان و ریش‌سفیدان نیز در تلاش هستیم تا این سرباز به گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده بازگردانیم.

به گزارش ایرنا سعید براتی به همراه 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفت.

در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریستها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریستها ربوده شد.

جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و اظهار داشت: وضعیت قاچاق کالا از نظر کنترل خوب است به دلیل اتفاقات در قیمت ارز و نیز عدم مهیا بودن شرایط برای تبدیل نقدینگی به ارز به جهت اقدام برای ورود کالای قاچاق شرایط متفاوتی برای این بخش ایجادشده است.

وی از ابلاغ بخش‌نامه به استانداری ها برای انسداد گذرگاه‌های غیرقانونی مرزی خبر داد و گفت: این بخش‌نامه با رعایت حال خرده‌فروشان برای گذران زندگی در بازارچه‌های رسمی و همچنین کوله بران در مرزهای غربی کشور و با کمک دولت عراق به جهت اقدام برای بستن تمام گذرگاه‌های غیرقانونی غرب کشور به استانداران ابلاغ‌شده و در حال پیاده‌سازی است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست سمن مبارزه آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی