Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، «شاهرخ دایی پور» پانزدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در نبرد مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

لازم به ذکر است مردم شهیدپرور کرمانشاه پیش از این نیز شهیدان اکبر نظری،خیرالله احمدی‌فرد، سجاد حبیبی، مراد عباسی، صادق یاری، حسین علیخانی، ابوذر امجدیان، مهدی نوروزی، رضا عباسی، ستار عباسی، سعید قارلقی، مهدی نوروزی، حمزه کاظمی،  اکبر ملکشاهی و فریدون احمدی را در دفاع از حریم امن حرم آل الله در سوریه تقدیم اسلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه شهید مدافع حرم کرمانشاه سوریه مستشاری جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر مرحوم رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی  و پدر دو جانبازدفاع مقدس صبح امروز بردوش مردم مشهد از مقابل مهدیه در خیابان امام رضا به سمت حرم مظهر رضوی تشییع شد.

پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر وی در حرم رضوی به سوی جایگاه ابدیش در بهشت رضا رهسپار شد.

رجبعلی دهنوی صبح دیروز  به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید علی اکبر  دهنوی  در  ۱۰ دی ۵۷ در مشهد،  حمید رضا در   ۳ تیر سال ۶۲ در مهران در عملیات والفجر ۳ و حسین در  ۲۹ اسفند ۶۶ در ماووت در عملیات بیت‌المقدس ۳ به  درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیگر خبرها

  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)