Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@12:46:46 GMT

فرناندو سانتوس: نبايد مقابل ريسك كنيم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۹۱

فرناندو سانتوس: نبايد مقابل ريسك كنيم

به گزارش پارسينه؛ رافائل گوئررو مدافع چپ پرتغال که از مهره های اصلی این تیم است، دچار مصدومیت شده و ژائو موتینیو هافبک میانی قرمزپوشان هم به دلیل سرما خوردگی تمرین امروز این تیم را از دست داده تا احتمال غیبت این دو بازیکن تاثیرگذار مقابل ایران افزایش یابد.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه روز دوشنبه به مصاف پرتغال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال در حال حاضر 4 امتیازی است و با یک تساوی نیز صعودش به مرحله بعدی قطعی خواهد شد و ایران نیز برای صعود باید در این بازی پیروز شود.

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال اما تاکید دارد که تیمش برای تساوی بازی نمی‌کند و به دنبال شکست ایران است. او در مصاحبه‌ای که آس منتشر کرده می‌گوید: «فقط به برد فکر می کنیم. اگر دنبال تساوی باشیم ریسک بزرگی خواهد بود. ایران تیم خطرناکی است که به خوبی دفاع می کند و در ضد حملات نیز عملکرد خوبی دارد. مقابل این تیم قصد ریسک کردن نداریم و باید منسجم بازی کنیم و به خوبی دفاع کنیم تا ضد حملات ایران اتفاق نیفتد. ایران می‌تواند مانند 18 ‌دقیقه پایانی دیدار برابر ‌اسپانیا بازی کند که در این صورت برای ما مشکل ساز خواهد شد.»

سانتوس البته تردیدهایی درباره شکل بازی ایران مقابل پرتغال دارد و می‌گوید: «هنوز نمی‌دانیم تاکتیک ایران برای بازی دوشنبه چیست. می‌خواهند مثل ابتدای بازی با اسپانیا با دفاع شروع کنند یا مانند 18 دقیقه پایانی تهاجمی ظاهر شوند. باید منتظر شروع بازی باشیم. نمایش ایران مقابل لاروخا یک هشدار برای ما بود. باید بازیکنان‌مان هوشیار باشند. شاگردانم معتقدند بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آسان نیست. آنها می‌دانند که دیدار سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

سانتوس درباره کارلوس کی‌روش هم می‌گوید‌: «ما با هم دوست هستیم. او از پیراهن ایران دفاع خواهد کرد و من نیز از پیراهن پرتغال. من خواهان پیروزی هستم.»

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!