Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:25:29 GMT

گزارش علیرضا جهانبخش از لایی امیری

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۹۲

علیرضا جهانبخش اخلاق خوبی دارد و همه بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند. در میکس زون بعد از بازی ایران و اسپانیا هم او یک لحظه مثل عادل فردوسی پور، لایی امیری را گزارش کرد! وقتی با وحید ایستاده بودیم صحبت می کردیم، علیرضا ناگهان بین مان ظاهر شد و مثل عادل گفت: «به به، چه لایی ای می زنه!» با جمله او امیری خنده اش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش هم با خنده و با روحیه میکس زون را ترک کرد و رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا روز قیامت با عادل فردوسی پور قهرم!

 به گزارش تابناک، سردار رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس در بخشی از گفت و گو با خبرآنلاین درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم. او یک فیلم مستندی را ساخت و منتشر کرد که من ناراحت شدم، او توضیح داد که من منظورم این نبوده و فلان و این ها، همان مصاحبه‌اش با جهانبخش، من خیلی از او ایراد گرفتم، که چرا باید با کشور، پرچم خودمان ایران این طور رفتار کنی، او گفت اگر مصاحبه را کامل ببینی متوجه می‌شوی. قصد من تخریب و تضعیف ممکلت نبوده است. گفتم من حرف هایت را قبول ندارم و تا قیامت دیگر نمی‌خواهم ببینمت.»

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش +تصاویر
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • لایی تونی کروس به ژیرو در جریاد دیدار آلمان و فرانسه / فیلم
  • (عکس) فوتبال زیر باران با فردوسی‌پور، بزیک، کاظمیان و زندی
  • (تصاویر) تمرین عادل فردوسی‌پور با رسانه ورزش زیر باران
  • نوستالژی؛ لایی زیبای رونالدینیو به استیون جرارد / فیلم
  • تا روز قیامت با عادل فردوسی پور قهرم!