Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید با اشاره به جبران خسارات کشاورزی مردم منطقه در سیل چند روز پیش اعلام کرد : کشاورزانی که زمین هایشان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارد می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه خساراتشان را دریافت کنند.
آقای طهماسبی افزود : کشاورزانی که محصولاتشان بیمه نبود باید از طریق فرمانداری رودسر و استانداری گیلان نسبت به دریافت کمک های دولتی از سوی ستاد حوادث غیرمترقبه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت : هرساله حوادث پیش بینی نشده بسیاری در مناطق مختلف کشور رخ می دهد که باید دولت خسارت آن را به موقع پرداخت کند.
آقای کیخواه افزود : کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم پیگیر دریافت خسارات کشاورزان گیلانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان سیل رودسر خسارت سیل بازدید از مناطق سیل زده اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس