Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید پیش از شروع تورنمنت تصورش کمی دشوار بود اما حالا واقعا آرژانتین برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به یک معجزه نیاز دارد. حالا همه چیز در دستان ایسلندی‌هاست.

طرفداری - پابلو زاباتا، ملی پوش اسبق آرژانتینی به انتقاد از عملکرد هم وطنانش در جریان شکست سنگین برابر کرواسی پرداخت.

زابالتای 31 ساله  که خودش سال‌ها در پیراهن آرژانتین به میدان رفت، نمایش بازیکنان در بازی با کرواسی را غیرقابل توجیه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، مدافع وست هم گفت:

من فقط برای مسی بسیار متاسفم. این - جام جهانی روسیه - آخرین شانس او برای بردن یک افتخار به همراه آرژانتین بود. بنابراین، خداحافظی مسی از بازی‌های ملی پس از این تورنمنت مرا متعجب نخواهد کرد. پس از روسیه او بی نهایت ناامید خواهد بود و جام جهانی بعدی 4 سال دیگر برگزار می‌شود. مردم آرژانتین الان بسیار عصبانی خواهند بود. شما به عنوان یک آرژانتینی انتظار بیشتری از این تیم دارید. همین‌ها به قهرمان جهان بسیار نزدیک بودند و سپس دو کوپا آمریکای متوالی را باختند. آرژانتینی‌ها به طرز عجیبی تشنه موفقیت در این جام جهانی هستند و طبعا ناکامی را نخواهند پذیرفت. 

مربی تیم باید بنشیند و یک گفتگوی جدی با بازیکنانش داشته باشد تا مشخص شود چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هرگز نمایشی تا این اندازه ضعیف از آرژانتین ندیده بودم. هرگز. تیم اصلا روحیه نداشت و این برای من عجیب است. در نیمه دوم به اندازه کافی خوب نبودیم. فکر می‌کنم بعد از اشتباه کابایرو به لحاظ روانی دیگر برای بازیکنان خیلی سخت بود که به بازی برگردند و ببرند. 

تمام بازیکنان آرژانتین برای باشگاه‌های بزرگ بازی می‌کنند. آنها باید عملکردی بسیار بسیار بسیار بهتر از این داشته باشند. هرگز اوتامندی را تا این اندازه آشفته در بازی ندیده بودم. او تقریبا همه نوع اشتباهی مرتکب شد. در منچسترسیتی شما هرگز نمی‌بینید او یک پاس اشتباه بدهد. و مارکوس روخو هم در منچستریونایتد سابقه بازی در خط دفاع سه نفره را داشت. درک نمی‌کنم چرا مقابل کرواسی از ترکیب خارج شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد