Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@09:30:21 GMT

کاهش مصرف باتری لپ‌تاپ‌ها با فناوری جدید اینتل

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۷۹۳۸

کاهش مصرف باتری لپ‌تاپ‌ها با فناوری جدید اینتل

ایتنا – شرکت اینتل با ارائه نوعی فناوری جدید، توانسته عمر باتری لپ‌تاپ‌ها را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.  
اینتل در جریان نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات Computex نوعی نمایشگر جدید LCD ارائه کرده که فقط یک وات برق مصرف می‌کند و نیاز به شارژهای مکرر را کاهش می‌دهد.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از وب‌سایت فوربس، این تکنولوژی که Low Power Display نام دارد، موجب افزایش عمر باتری لپ‌تاپ شده و 8 ساعت به کارایی آن می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینتل برای اثبات این موضوع، فناوری خود را بر روی یک لپ‌تاپ Dell XPS 13 به معرض نمایش گذاشت و توانست عمر باتری آن را به 25 ساعت افزایش دهد.
 
با توجه به این که صفحه نمایشگر بزرگترین عامل برای تخلیه باتری محسوب می‌شود، اینتل به سراغ همین بخش رفته و شواهد امر نیز از موفقیت این شیوه حکایت دارد.
 
هر چند اینتل جزئیات زیادی درباره Low Power Display منتشر نکرده است ولی می‌گوید این پنل ال‌سی‌دی را به صورت مشترک با همکاری شرکت‌های شارپ و Innolux تولید کرده است.
 



البته مشخص است که کاربران نمی‌توانند از این راهکار جادویی در سیستم‌های کنونی خود استفاده کنند زیرا تولیدکنندگان لپ‌تاپ باید این فناوری را در طرح‌های آتی خود در نظر بگیرند و از پردازشگر اینتل استفاده کنند.
 
همچنین با ابهام در خصوص موفقیت نهایی این طرح، معلوم نیست آیا لپ‌تاپی که اینتل در نمایشگاه Computex نشان داده یک نمونه موردی بوده یا واقعاً می‌توان این طرح را به تولید انبوه رساند.
 
گفتنی است نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از 5 تا 9 ژانویه سال جاری (15 تا 19 خرداد 1397) با حضور شرکت‌های مختلف فناور در تایپه پایتخت تایوان برگزار شد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: عمر باتری اینتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

بدن انسان مدام در حال انجام واکنش‌های شیمیایی بسیاری است که تعدادی از آن‌ها در مراحل مختلف به ویتامین‌ها نیاز دارند. اگر ویتامین‌های مورد نیاز در این واکنش‌ها تأمین نشود، ممکن است فرآیند انجام آن‌ها دچار اختلال شود و عملکرد بدن را با مشکل مواجه سازد. در نتیجه، اگر بدن نتواند به درستی فعالیت کند، تلاش شما برای کاهش وزن بی ثمر خواهد ماند. با مصرف ویتامین‌های ضروری، به بدن این امکان را می‌دهید تا با حداکثر پتانسیل خود کار کند و بازدهی بهتری در حذف چربی‌های اضافه داشته باشد.

ویتامین‌هایی که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند:

ویتامین دی

ویتامین دی، یکی ویتامین‌هایی‌ست که به راحتی در دسترس شماست. بدن شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به راحتی می‌تواند ویتامین دی مورد نیاز را تأمین کند. ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است. با مصرف مکمل ویتامین D نیز می‌توان کمبود آن را جبران کرد.

ویتامین ب۱۲

اگر دچار کمبود ویتامین ب۱۲ باشید، بدنتان تصمیم می‌گیرد تا به جای سوزاندن مواد مغذی، آن‌ها را به بافت چربی تبدیل کند! شما می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق، این ویتامین را از طریق مصرف مکمل‌ها و محصولات حیوانی دریافت کنید [ ویتامین ب۱۲ در مواد غذایی گیاهی یافت نمی‌شود].

ویتامین ث

این ویتامین برای کاهش وزن مفید است؛ طبق تحقیقات، افرادی که بدنشان دارای ویتامین ث بیشتری است، [نسبت به افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند]، با سرعت بیشتری لاغر می‌شوند. مصرف مکمل می‌تواند راهی مناسب برای بالا نگه داشتن سطح ویتامین C باشد، اما مصرف میوه و سبزیجاتی که سرشار از این ویتامین هستند، علاوه بر تأمین ویتامین ث، باعث افزایش سلامت رژیم غذایی شما می‌شود.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • قرص جی سی بهتره یا گلوریا
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان
  • ترک داروی مشهور لاغری چه عوارضی بر بدن دارد؟
  • شارژ پهپاد‌ها با سلول‌های خورشیدی فوق نازک 
  • توصیه‌هایی برای بهبود کلسترول