Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@06:32:21 GMT

۱۸ مصدوم در واژگونی مینی بوس در جاده ساوه

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۷۹۵۸

۱۸ مصدوم در واژگونی مینی بوس در جاده ساوه

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی مینی بوس در محور قدیم ساوه - همدان ۱۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مهر نعمت الله عزیزی  اظهار داشت: این حادثه رانندگی جاده‌ای ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ابتدای محور ساوه به همدان، روبروی زندان ساوه رخ داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه، بلافاصله نیرو‌های امدادی اورژانس شهری ساوه به محل سانحه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت، اما ۱۸ نفر از سرنشینان مینی بوس بر اثر این حادثه دچار جراحت و مصدومیت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های اورژانس برای ادامه مداوا به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعات واصله حال عمومی مصدومان انتقال یافته مساعد بوده و برای هیچ مصدومی وخامت احوال گزارش نشده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساوه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت