Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی سابر ایران نایب قهرمان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا شد. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا و در فینال  سابر تیمی تیم ایران با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی برابر تیم چین با نتیجه 45 بر 41 شکست خورد و برای پنجمین بار نایب قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از علی پاکدامن در بخش انفرادی سابر یک مدال برنز را برای ایران به دست آورده بود.

تیم ایران در دور اول با استراحت روبه‌رو شد سپس در اولین بازی اندونزی را 45 بر 17 شکست داد. نمایندگان ایران در گام بعد مقابل سنگاپور را با نتیجه 45 بر 21 مغلوب کرد و در نیمه نهایی برابر ژاپن با نتیجه 45 بر 26 به پیروزی رسید و فینالیست شد.

همچنین ظهر امروز تیم ملی شمشیربازی اپه بانوان برای نخستین بار در تاریخ با شکست 45 بر 42 استرالیا به جمع هشت تیم برتر آسیا رسید.

ترکیب سکینه نوری، مهسا پوررحتمی و اعظم بختی چین را برای ادامه تاریخ سازی پیش رو داشتند که برابر تیم رنکینگ اول دنیا 45 بر 25 نتیجه را واگذار کردند.

آنها در ادامه رقابت ها برای عنوان پنجم تا هشتم تلاش خواهند کرد.

پیش از این هم تیم سابر دختران با ترکیب نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، پریما برزگر و فایزه رفیعی برای نخستین بار در آسیا ششم شدند.

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S27,3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز به عنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081068

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد