Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جالوروس از این پس پیراهن روسوبلو را بر تن می کند.

طرفداری- آرتورو کالابرسی، محصول آکادمی رم پس از چند سال انتقال قرضی به تیم های مختلف، سرانجام به طور دائمی راهی بولونیا شد تا زیر نظر فیلیپو اینزاگی کار کند.

با تایید باشگاه بولونیا، کالابرسی خرید جدید آنهاست؛ قرارداد او تا سال 2022 اعتبار دارد اما در مورد اینکه بند بازخرید برای رم در قرارداد موجود است یا خیر، چیزی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالابرسی 22 ساله در فصول اخیر در لیورنو، برشا، اسپتزیا و فوجیا به کسب تجربه پرداخت و حالا اولین تجربه اش در سری آ را در بولونیا به دست می آورد. او توانایی بازی در تمام پست های خط دفاعی را دارد.

لازم به ذکر است رم و بولونیا همکاری دیگری در این فصل نقل و انتقالات خواهند داشت؛ اسکروپسکی به بولونیا می رود و میرانته راهی رم می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد