Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار ایسلند و نیجریه از گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

ایسلند ۰ - ۲ نیجریه

داور: متئو کونگر (نیوزیلند)
ورزشگاه:وولگوگراد

گل: احمد موسی(۴۹ و ۷۵)

کارت زرد: برایان ایدووو (نیجریه)

کارت قرمز: _

ترکیب ایسلند:  هالدرسون، ساورسون، سیگوردسون، بیاراسون، فینگوباسون، سیگوردسون، آرناسون، گونارسون، مگنوسون، گیسلاسون و بودوارسون

ترکیب نیجریه:  اوزوهو، برایان ایدووو، ان دیدی، اکونگ، بالوگون، اوبی میکل، احمد موسی، اتبو، ویکتور موسی، ایهیناچو و اومرو

نیمه اول

بازی با سوت داور نیوزلندی آغاز شد و توپ در میانه های میدان بین دو تیم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۳: کاشته زیبای سیگوردسون را دروازه بان نیجریه به کرنر فرستاد تا اولین خطر مسابقه ایجاد شود.

دقیقه ۶: باز هم سیگوردسون یک موقعیت دیگر را برای تیم ایسلند از دست داد و در ادامه بازی آرام شد و دو تیم به میدان داری پرداختند.

دقیقه ۳۴: ضربه بیارناسون با اختلاف نسبتا کم از بالای دروازه نیجریه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: پاس در عمق برای احمد موسی نزدیک بود روی دروازه ایسلند خطرساز شود ولی هالرسون این توپ را دریافت کرد.

دقیقه ۴۵: توپ از نزدیکی پای فینگوباسون عبور کرد و به شکل خطرناک به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: احمد موسی توانست با کنترل زیبای توپ به زیبایی دروازه ایسلند را باز کند و تیمش را پیش بیندازد تا همچنان بازی بدون گل در جام جهانی نباشد.

دقیقه ۵۸: شوت محکم و پشت محوطه اندیدی با واکنش زیبای هالدرسون به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه ایستگاهی نیجریه به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر بالوگان به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: توپ در پشت محوطه جریمه به موسی رسید که ضربه کات‌دار و دیدنی موسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۵: استارت احمد موسی با عبور از مدافع و دروازه بان ایسلند همراه شد و موسی توانست گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه ایسلند کند.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی ایسلند تيم ملي نيجريه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها