Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:43:33 GMT

تیم فوتبال نیجریه مقابل ایسلند به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۲۵۲

تیم فوتبال نیجریه مقابل ایسلند به پیروزی رسید

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال نیجریه در چارچوب دومین دیدار گروه دی جام جهانی 2018 روسیه و مصاف با ایسلند با دو گل به پیروزی رسید تا برای صعود به دور بعد این رقابت ها امیدوار بماند.

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز جمعه به وقت ایران در ورزشگاه «وولگوگارد» به قضاوت «متیو کانگر» از نیوزلند آغاز شد و «احمد موسی» دو گل تیم نیجریه را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسیلندی ها که در بازی نخست خود مقابل آرژانتین نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت ها به تساوی یک بر یک رسیده بودند با روحیه بهتری مقابل نماینده قاره آفریقایی حاضر شدند که در دیدار نخست برابر کرواسی دو بر صفر شکست خورده بود.
درنیمه نخست این رقابت به رغم اینکه 60 درصد مالکیت توپ در اختیار تیم نیجریه بود اما نماینده قاره اروپا از فرصت های بهتری برای باز کردن دروازه حریف برخوردار شد و هماهنگی خوب هافبک ها و مدافعان تیم ایسلند سبب شد که نماینده قاره آفریقا در نیمه نخست نتواند هیچ شوتی را به دروازه ایسلند بزند. ولی در طرف مقابل شاگردان «هایمرهالگریمسون» سرمربی تیم ایسلند 5 شوت به دروازه نیجریه زدند که که دوتای آن در چارچوب بود.
به رغم بازی نه چندان جذاب دو تیم و تساوی بدون گل آنها در نیمه نخست، تیم نیجریه در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد تا آنها سرانجام مزد مالکیت توپ خود را بگیرند و در دقیقه 49 به گل برسند.
در این صحنه «احمد موسی» ارسال هم تیمی خود را به زیبایی در محوطه 18 قدم حریف با پای راست کنترل کرد و شوت محکمش را به تور دروازه «هانس هالدرسون» گلر تیم ایسلند چسباند.
هایمر که نمی خواست تیمش بازنده این دیدار باشد برای هجومی کردن روند تیمش دو بازیکن جدید را به میدان فرستاد ولی تیم نیجریه با وجود «احمد موسی» ستاره خود به دومین گل رسید.
احمد موسی پیش از زدن گل در دقیقه 74 ضربه محکمی را از پشت محوطه 18 قدم تیم ایسلند به توپ زد که دیرک افقی دروازه مانع از ورود آن شد. اما یک دقیقه بعد هنر نمایی او آغاز شد تا یک تنه توپ را به محوطه 18 قدم حریف آورده و پس از گذشتن از گلر تیم ایسلند توپ را از بین دو مدافع مستقر در چارچوب دروازه به گل دوم خود وتیمش تبدیل کند.
نماینده قاره اروپا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت به روی دروازه حریف فشار آورد تا خطای مدافعان نیجریه بر روی مهاجم این تیم سبب شود تا متیو کانگر اعلام خطای پنالتی کند. ولی این فرصت طلایی را «روریک گیسلاسون» به بیرون زد.
تلاش تیم ایسلند در دقایق پایانی این دیدار نتیجه نداد تا تیم نیجریه پیروز این رقابت باشد.
در دیگر دیدار این گروه که روز گذشته - پنجشنبه - برگزار شد ، تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود بهره بردن از «لیونل مسی» بهترین بازیکن جهان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرواسی شد.
ترکیب تیم ایسلند:
هانس هالدورسون، کری آرناسون، راگنار سیگوردسون(دقیقه 71سریر اینگی اینگاسون)، راگنار سیگوردسون ، بیرکیر سوارسون، هوردور مگنوسون، آرون گونارسون(دقیقه 87 آری فریر اسکولاسون)، آرون گانارسون، گیلفی سیگوردسون، روریک گیسلاسون، بیرکیر بیارناسون، یون بوتوارسون(دقیقه 71 بیورن سیگوردارسون) و آلفرد فینبوگاسون.
ترکیب تیم نیجریه:
فرانسیس اوزوهو، کنت اومرو، ویلیام اکونگ، لئون بالوگان، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو( دقیقه 90الکس ایووبی) ، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو(دقیقه 46 تیرون ایبوهی) ، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو(دقیقه 85 ودیون ایگالو).
جدول رده بندی گروه دی:
1- کرواسی 6 امتیاز
2- نیجریه 3 امتیاز
3- آرژانتین یک امتیاز
4- ایسلند یک امتیاز
ورزشی**9029**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جهاني 2018 نيجريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست