Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در چهارمین بازی در گروه C جام جهانی روسیه تیم نیجریه موفق شد با دو گل احمد موسی از سد ایسلند بگذرد تا پس از کرواسی، تکلیف دومین تیم صعود کننده به دو بازی آینده وابسته باشد.

آرژانتین یک امتیازی که شب گذشته از کرواسی شکست خورده بود در صورتی که بتواند در باز آینده نیجریه را شکست بدهد و ایسلند از کرواسی شکست بخورد می‌تواند از مرحله گروهی صعود بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در صورت برتری نیجریه حتی اگر ایسلند بتواند کرواسی را شکست بدهد، نیجریه به دور بعد صعود می‌کند. احتمال بعدی اینکه اگر بازی نیجریه برابر آرژانتین برنده نداشته باشد و ایسلند کرواسی را تسلیم کند آن زمان تفاضل گل بین نیجریه و ایسلند دومین تیم صعود کننده را معرفی می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرژانتین ایسلند نیجریه کرواسی گروه C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

پس از سه فصل غیبت، پارما دوباره به سری آ برگشت.

طرفداری | پارما یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال باشگاهی ایتالیا، به سری آ صعود کرد.

پارما سه فصل قبل (21-2020) به سری بی سقوط کرد و امروز (چهارشنبه - 12 اردیبهشت) و در حالی که دو هفته به پایان این مسابقات باقی‌مانده است، صعودش به سری آ را قطعی کرد. پارما امروز در خانه باری به تساوی 1-1 رسید و با توجه به شکست ونزیا برابر کاتانزارو، حال پارما با این نتیجه به سری آ صعود کرد و از فصل آینده دوباره شاهد حضور این تیم دوست‌داشتنی و باسابقه که تاسیس آن به سال 1913 برمی‌گردد، خواهیم بود.

جدول سری بی در فصل 24-2023

پارما به سری آ صعود کرد

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است