Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مهران شهبازی بدمینتون باز ملی پوش دیواندره‌ای با اعلام فدراسیون نماینده شایسته ایران در بازی‌های آسیائی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی شد.
حامد جولایی افزود: "مهران شهبازی" بدمینتون باز خوش آتیه دیواندره‌ای که سابقه حضور در رقابت‌های آسیائی و بین المللی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جولایی افزود: با اعلام کمیته ملی المپیک پسقف کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا، ‏۳۸۰ ورزشکار است که از این تعداد ۲۷۵ ورزشکار مرد و ۱۰۵ ورزشکار زن از ۲۹ فدراسیون در ۴۴ رشته ورزشی در این رویداد مهم ورزشی حضور خواهند یافت.
شانس ورزشکاران کردستانی در بازی‌های آسیائی پس از حضور در اردو‌های تیم ملی و اعلام کمیته فنی در رشته‌های ورزشی هندبال، قایقرانی، بدمینتون، بوکس و جوجیستو خواهد بود که در حال حاضر "مهران شهبازی" جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است.
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در روز‌های ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریوردر شهر جاکارتا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بدمینتون نماینده دیواندره کردستان جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است