Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: روسیه دائما برای حل و فصل وضعیت شبه جزیره کره تلاش می‌کند و در آینده در این حل و فصل مشارکت خواهد کرد. آفتاب‌‌نیوز : ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با مون جائه این، همتای کره‌جنوبی خود امروز (جمعه) در مسکو اظهار داشت: این موضوع یکی از محورهای مذاکرات من با مون جائه این خواهد بود که در حال حاضر در روسیه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مون جائه این نیز به وجود اهداف مشترک با پوتین در زمینه خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره و همکاری محکم در تحقق این اهداف از جمله برقراری صلح دائم در این منطقه اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وی تاکید کرد: ما به همکاری مستحکم با دولت روسیه ادامه می‌دهیم تا تمامی توافقات بین کره‌شمالی و آمریکا اجرا شوند.
کد خبر: ۵۳۰۴۵۳ تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوتین مون جائه این خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره کره جنوبی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند