Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@22:42:59 GMT

اولین پیروزی خانگی والیبال در لیگ ملت ها

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۴۷۵

در ادامه دیدارهای هفته پنجم و پایانی لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ تیم ملی والیبال ایران در سالن آزادی تهران به مصاف تیم قعر جدولی کره جنوبی رفت و در پایان با وجود جنگندگی مهمان انتهای جدولیش با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و جایگاهش در جدول را بهبود بخشید.شاگردان کولاکوویچ ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۷-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱ به سود خود به پایان بردند تا نخستین دیدارشان در سالن آزادی را با پیروزی به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در نخستین دیدار هفته پنجم تعداد بردهایش را به عدد پنج رساند تا با ۱۶ امتیاز به رده یازدهم صعود کند و کره جنوبی هم با یک برد و پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، علی حق پرست دریافت کننده قدرتی جوان سابق ایفا سرام اردکان که از اردوی تیم ملی توسط موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی کنار گذاشته شد، در مسابقات باشگاهی کنار او خواهد بود.

حق پرست و پائز هر دو امسال به عنوان بازیکن و سرمربی به عضویت باشگاه سئول ووری کارد در آمده اند و قرار است یک سال خوب را با این تیم پشت سر بگذارند.

تیم ووری کارد تنها یک قهرمانی در سال ۲۰۲۰ در لیگ برتر والیبال کره جنوبی به دست آورده است و حالا با خریدهایی که انجام داده است به دنبال دومین قهرمانی است. ایشی اوتاکه ژاپنی، ماتی کوک اسلوونیایی و آرتم شوشکو روس فصل قبل خارجی های این تیم بودند که حق‌پرست جانشین ایشی اوتاکه شده است.

اگر تیم ووری کارد در پست دریافت کننده قدرتی یک خارجی دیگر بخرد کار برای علی حق پرست برای قرارگیری در ترکیب سخت و دشوار خواهد شد.

ووری کارد فصل قبل رتبه سوم لیگ برتر والیبال کره جنوبی را کسب کرد. لیگی که تنها هفت تیم در آن حضور دارند و تیم ها در دور مقدماتی ۳۶ بازی انجام می دهند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم