Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی نیجریه از پیروزی بر تیم ملی ایسلند گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های ملی نیجریه و ایسلند در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی رقابت دوم دو تیم از مرحله گروهی محسوب می‌شد.

در پایان بازی که با نتیجه دو بر صفر به نفع نیجریه به پایان رسید گرنوت روهر سرمربی تیم نیجریه در کنفرانس خبری گفت:"پیش از بازی رسانه‌ها و طرفداران نیجریه حدس زدند که کاپیتان جان اوبی میکل در این مسابقه نقش بیشتری ایفا خواهد کرد تا او بتواند توپ بیشتری به دست آورد و به او اجازه دهد تیم را از موقعیت‌های بیشتری برخوردار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب این است: بله، او بیشتر از حد معمول در این بازی فعالیت داشت.
وی افزود:"تیم ما در نیمه نخست فشار زیادی روی دفاع ایسلند وارد کرد و از چپ و راست سعی در ایجاد فضا روی دروزاه حریف داشتیم اما موفق نشدیم.اما در نیمه دوم بلاخره حملات ما جواب داد و به هدفمان رسیدیم."

روهر در مورد احمد موسی زننده هر دو گل تیمش گفت:"احمد در بازی نخست از ابتدا در میدان نبود اما در این بازی با اعتماد به نفس زیادی بازی کرد و با زدن گل اول رهبری تیم ما را برعهده گرفت."

روهر درباره بازی بعدی تیمش در برابر آرژانتین نیز گفت:"این برد اعتماد به نفس تیم ما را برای بازی در برابر آرژانیتن که فینال بزرگی برای دو تیم محسوب می‌شود بالا برد."

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه فوتبال نیجریه ایسلند جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند

رئیس باشگاه بارسلونا حامی اصلی ژاوی است و با تصمیم او بود که این سرمربی در بارسا ماندنی شد. 

طرفداری | همان طور که از چند روز قبل انتظار می رفت، ژاوی تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. خوان لاپورتا و ژاوی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند تا در مورد دلایل این تصمیم بزرگ و تاثیرگذار در باشگاه، صحبت کنند. 

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

صحبت های خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در ادامه می خوانید:

خوشحالم اعلام کنم که ژاوی به عنوان سرمربی تیم اصلی بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد. او پیش از این صحبت‌هایی در مورد جدایی مطرح کرده بود، اما دیروز علاقه خود به پروژه و تیم را به من ابراز کرد. می خواهیم به روند کسب موفقیت ادامه دهیم و به یک تیم رقابتی تر تبدیل شویم. برای بهبود اوضاع تغییراتی اعمال خواهد شد. ثبات، اصلی اساسی در پروژه‌های موفق و به‌ویژه برای این پروژه است.

ژاوی همیشه به فکر منفعت بارسلونا است

سرمربی ما هنگام تحلیل مسائل، همیشه به منفعت بارسلونا فکر می کند. این که ژاوی ادامه می‌دهد، خبر فوق‌العاده‌ای است. تیمی که داریم و در حال تثبیت شدن است، با بازیکنان بسیار جوان که به این ثبات نیاز دارند. ژاوی یک الگو برای بازیکنان جوان است و این را می‌توانیم ببینیم. امروز به‌طور ویژه ای خوشحالم. هیئت مدیره با حداکثر آرا از این تصمیم حمایت کرده‌اند. 

امسال به اهدافمان نرسیدیم

ژاوی از اعتماد کامل هیئت مدیره، کمیسیون ورزشی و هواداران بارسلونا برخوردار است. امروز روز خوبی برای بارسلونا است زیرا ثبات پروژه‌ای را حفظ می‌کنیم که فکر می‌کنیم حتی از این هم بهتر خواهد شد. سال گذشته سوپرجام و لیگ را به دست آوردیم که در سخت‌ترین زمان به دست آمدند. امسال به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم، هفته گذشته ضربه ای بود به اهدافی که داشتیم. اما متقاعد شده‌ایم که این بهترین تصمیم است و به باشگاه ثبات می‌دهد. به بارسا و به این پروژه که ارزشش را دارد، ایمان داشته باشید. داشتن نیروی انسانی باکیفیت و دانش ژاوی افتخار است.  

هواداران هیجان زده هستند

مدیریت ورزشی و سرمربی برای پیشرفت تلاش خواهند کرد، اما من در مورد تغییرات صحبت نخواهم کرد. آنها هستند که تصمیم می گیرند چه کاری باید انجام دهند. ثبات پروژه برای موفقیت ضروری است. اتحاد در حال حاضر، آینده و یک رختکن متحد چیزهایی است که نیاز داریم. علاوه بر این، هواداران هیجان زده هستند. مدت زیادی بود که آنها را تا این حد هیجان زده ندیده بودم. از هواداران بارسلونا می خواهم که به پروژه باشگاه ایمان داشته باشند. 

در حال تلاش برای کاهش دستمزدها هستیم

ژاوی قبلا گفت که حاضر است دستمزد یک سال آخر قراردادش را به باشگاه ببخشد. او بارها علاقه اش به بارسلونا را اثبات کرده است. ژاوی با عزت نفس رفتار کرده و هیچ وقت طمع نکرده است. ما در تلاش هستیم تا به قانون ۱:۱ برسیم و بتوانیم بازیکن جذب کنیم. چند روز پیش لالیگا به خاطر تلاش هایی که برای کاهش دستمزد انجام می دهیم به ما تبریک گفت. در پایان این فصل ما برای رسیدن به ۱:۱ تلاش می کنیم. آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا می توانیم بازیکن جذب کنیم یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم