Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - تیم مقاومت گلساپوش یزد در هفته هفتم مسابقه های لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور در فصل 1397 جمعه شب با نتیجه 6 بر 2 تیم پیام کویر اردکان را در این شهر شکست داد.

این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان محلی ، ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم از جمله شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد برگزار می شود.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال یزد قرار دارد.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد، ایفا و پیام کویر اردکان سه نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي گلساپوش يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان‌های تکاوری قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه‌های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت‌های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می‌شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه همکاران در یگان‌های ویژه و یگان‌های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحد‌های یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال