Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، براثر حملات خمپاره ای گروههای تروریستی به شهر سویداء در جنوب سوریه و روستاهای حومه آن دست کم سه غیرنظامی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.
منابع خبری گزارش دادند مناطق مسکونی شهر سویداء و اطراف این شهر روز جمعه هدف حملات خمپاره ای تروریست های وابسته به جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی تحت فرمان این گروه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع خبری افزودند تروریست های مسلح مستقر در برخی روستاها و شهرک ها در شرق استان درعا در جنوب سوریه سه خمپاره به طرف محله النهضه شهر سویداء شلیک کردند که به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد و خسارت هایی هم به اموال و دارايی های ساکنان این منطقه وارد شد و دو خودروی شخصی بر اثر این حمله آتش گرفتند.
منابع خبری تاکید کردند تروریست های وابسته به جبهه النصره همچنین اقدام به تیراندازی به سوی روستاهای حران، دویره و لبین در حومه شهر سویداء کردند. این حملات تلفاتی نداشت اما خسارت هایی به ساکنان این روستاها وارد کرد.
تروریست های جبهه النصر مستقر در شرق استان درعا روز چهارشنبه نیز چند خمپاره به طرف مناطق مسکونی شهر سویداء و روستاهای المجیمر، لبین و دویره در غرب این شهر شلیک و خسارت هایی به تعدادی از خانه ها و خودروهای شخصی مردم وارد کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سويداء حملات خمپاره سوريه شهيد زخمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی

منابع محلی در سرزمین های اشغالی از واژگون شدن خودروی حامل ایتامار بن گویر، وزیر نژادپرست و جنجالی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بیمارستان خبر می دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی خبر دادند.

 

.

 

این منابع افزودند بن گویر به دلیل جراحات وارده به مرکز درمانی شامیر عساف منتقل شده است.

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شدبن گویر: افزایش ورود کمک‌ها به غزه اشتباه است

 

گفته می شود آسیب دیدگی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خفیف بوده است.

این وزیر صهیونیست در زمره چهره های جنجالی و نژادپرست کابینه نتانیاهو است که ضمن دفاع از تجاوز ارتش اسرائیل به نوار غزه ماموریت شکنجه زندانیان و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان های اسرائیل را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی