Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - صربستان با گل زیبای میتروویچ از سوئیس پیش افتاد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های صربستان و سوئیس در تلاش برای صعود از گروه پنجم، جمعه شب در ورزشگاه Kaliningrad به مصاف هم می روند. قضاوت این مسابقه به عهده فلیکس بریش از آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صربستان نسبت به بازی نخست خود که مقابل کاستاریکا 1-0 پیروز شد، فقط یک تغییر دارد که کاستیچ در ترکیب اصلی قرار گرفته است. در آن سمت سوئیس بدون تغییر نسبت به بازی برزیل در این مسابقه ترکیب خود را چیده است.

صربستان: استویکوویچ، ایوانوویچ، میلنکوویچ، توشیچ، کولاروف، ماتیچ، میلیوویویچ، تادیچ، ساویچ، کاستیچ، میتروویچ

سوئیس: زومر، لیشاشتاینر، شار، آکانجی، رودریگوئز، بهرامی، ژاکا، شقیری، جمائیلی، زوبر، سفروویچ

 

سوئیس که در بازی نخست، دفاع باصلابتی از خود نشان داد در مسابقه دوم خود خیلی زود دروازه اش را بازشده دید. بعد از مهار ضربه سر اول بازیکنان صربستان، دقیقه 5 بود که صرب ها در حمله دوم شان به گل رسیدند.

سانتر عالی توشیچ از سمت راست با ضربه سر دیدنی میتروویچ همراه شد و صربستان به گلی زودهنگام و روحیه بخش رسید تا نوید یک بازی زیبا داده شود.

بعد از گل اول، باز هم این صربستان بود که میل بیشتری نسبت به حریف برای گلزنی داشت ولی قرمزها در زدن گل دوم به توفیق نرسیدند، در آن سمت سوئیس نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق کند تا مسابقه همچنان در نیمه نخست 1-0 باشد.

این خبر بروز می شود..

 

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی سوئیس اختصاصی صربستان جام جهانی 2018 روسیه گزارش زنده گزارش بازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران