Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@10:37:51 GMT

تلخ و شیرین های نیمار مقابل کاستاریکا +عکس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۸۸۸

تلخ و شیرین های نیمار مقابل کاستاریکا +عکس

به گزارش وانانیوز، 

نیمار ستاره تیم ملی برزیل و یکی از ستاره های مطرحی که خیلی ها امیدوار به درخشش او در این جام بودند در بازی برابر کاستاریکا نمایش فوق العاده ای نداشت اما روی یک صحنه برزیل را صاحب یک ضربه پنالتی کرد هرچند داور این پنالتی را بعد از دیدن تصاویر ویدئویی لغو کرد.


نیمار در صحنه پنالتی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه کاستاریکا صاحب توپ شد و با یک بدن در عرض حرکت کرد اما برخورد دست بازیکن کاستاریکا با او باعث به هم خوردن تعادلش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور این صحنه را ابتدا پنالتی گرفت اما با دیدن تصاویر ویدئویی تصمیمش را عوض کرده و پنالتی را لغو کرد تا نیمار و همبازیانش برای رسیدن به گل زمان بیشتری را منتظر بمانند.


نیمار اما در این بازی هم مثل بازی با سوئیس نمایشی در حد انتظارها نداشت و  همین موضوع باعث شده تا انتقادهای زیادی از او در رسانه های برزیلی و اروپایی شود. قبل از آغاز رقابت های جام جهانی بسیاری از کارشناسان براین عقیده بودند که نیمار ستاره این جام خواهد بود و می تواند برزیل را بعد از شانزده سال به مقام قهرمانی برساند اما دوبازی اول سلسائو در مرحله گروهی با درخشش او همراه نبود.

 


نیمار اما در بازی با کاستاریکا با وجود آنکه نمایشی درخشان نداشت اما یک پنالتی مردود گرفت و یک گل هم زد. او با هدف کسب جام جهانی و جبران ناکامی های برزیل در جام جهانی 2014 به این مسابقات آمده است و برد برزیل برابر کاستاریکا باعث شد تا علاوه بر به دست آوردن شانس صعود نیمار نیز شانس رسیدن به فرم ایده آلش را خواهد داشت. شماره 10 برزیل در بازی برابر کاستاریکا یکی از کمترین نمرات را در میان برزیلی ها گرفت و این اتفاق در حالی افتاد که کوتینیو دیگر مهاجم برزیل و بازیکنی که برای جانشینی نیمار به بارسلونا آمد بازی درخشانی داشت.

 

 

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

به گزارش مشرق، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویرا بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال ۱۹۹۴ آغاز می‌شود، زمانی که هنوز ۲۰ ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • سیتی ۱-۰ چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند