Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت که در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در این طرح کارگاه های تولیدی که از نیروهای جدید استفاده کنند علاوه بر معافیت مالیاتی، دولت بخشی از دستمزد نیروی جدیدی که آن کارخانه یا واحد تولیدی به کار گرفته را پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تلاش های مستمر استاندار کرمانشاه برای تحقق این طرح اشاره کرد و افزود: جزییات این طرح از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری کرمانشاه اعلام می شود.
وی از آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه و ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به عنوان چهره های محبوب و وحدت بخش یاد کرد و گفت: چنین شخصیت های برجسته ای همواره مایه وحدت و آرامش در استان ما هستند.
وی از پنجم تیر ماه به عنوان سالروز مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد یاد کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط حساسی قرار دارد و امروز هر نغمه و صحبتی که موجب ناامیدی و یاس برای مردم باشد آن صدا، صدای دشمن خواهد بود.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: خواست دشمنان این است که بذر ناامیدی را در مردم ایجاد کنند و آنان را نسبت به دستاوردها و امنیت کشور ناامید کنند چرا که امروز شاهد یک امنیت مطلوب و پایدار در کشور هستیم که دشمن این وحدت و امنیت را به دلیل مشکلات اقتصادی نشانه گرفته است.
رنجبر ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه وحدت و برادری و تلاش برای حل مشکلات نیاز داریم که این روحیه در میان مردم اهل سنت و تشیع وجود دارد.
وی با بیان اینکه دولت طرح های خوبی برای کاهش نرخ بیکاری و حمایت از سرمایه گذاری دارد، اظهار داشت: می توان از اشتغال روستایی به عنوان یک فرآیند جدید در دولت تدبیر و امید یاد کرد چرا که معتقد است اگر به اشتغال روستایی و افزایش درآمد مردم بپردازیم بی شک مهاجرت به حاشیه و شهرهای بزرگ کاهش می یابد.
رنجبر ادامه داد: در همین راستا 352 میلیارد تومان تسهیلات به استان کرمانشاه اختصاص یافته که در مرحله اول و دوم طرح به میزان 176 میلیارد تومان در کرمانشاه جذب شده است و بسیاری از طرح های اقتصادی در حال تشکیل پرونده هستند.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین 846 میلیارد تومان در قالب اشتغال فراگیر از سوی دولت به استان اختصاص یافته که 2 تا هشت درصد آن به عنوان یارانه از محل کمک های فنی اعتباری به این رقم اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: 366 میلیارد تومان از این رقم در مرحله اول، ابلاغ اعتبار داده شده، این بدان معنا است که سرمایه گذاران می توانند به دستگاه های اجرایی و ادارات مرتبط مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند.
وی با بیان اینکه نزدیک به 600 میلیارد تومان با سود چهار درصد برای مناطق زلزله زده از سوی دولت اختصاص یافته، ادامه داد: 150 میلیارد تومان به عنوان مرحله اول وارد استان شده و کارگاه های تولیدی و اقتصادی که در شهرهای زلزله زده دچار خسارت شده اند می توانند با مراجعه به دستگاه های مربوطه از وام کم بهره و بدون بهره، بهره مند شوند.
وی در بخش دیگر از سخنانش به در نظر گرفته شدن 28 میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی به استان اشاره کرد و افزود: همه این اقدام ها گویای توجه ویژه دولت و تلاش برای مهار و کاهش بیکاری است.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل تعاون کار و رفاه امام جمعه خطبه های نماز جمعه دستمزد یارانه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳