Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:56:00 GMT

ملت ایران هیچ گاه با دشمنان کنار نخواهد آمد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۹۸۴

ملت ایران هیچ گاه با دشمنان کنار نخواهد آمد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم تصریح کرد: امروز دشمنان می خواهند مردم کشورمان را نسبت به اهداف انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و مایوس کنند.
وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نخواهند بود، خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار با تکیه بر برخی عناصر داخلی می خواهند انسجام و ایستادگی ملت ایران را کمرنگ ساخته و مسیر بالنده ای که انقلاب اسلامی ترسیم کرده است را خدشه دار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: بدون تردید جبهه حق و مقاومت در نهایت به پیروزی دست خواهد یافت و اطمینان داریم که دشمنان اسلام و انقلاب و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زمین گیر خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: این نهاد انقلابی در سال های گذشته اقدام های بسیار موثری در حوزه های دینی و قرآنی در کشور انجام داده است.
اسکندری با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی برای استعدادهای برتر قرآنی و تربیت کادر قرآنی در استان قم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی اهتمام جدی در حوزه اعزام مبلغان در مناسبت های مختف دینی و استقرار روحانیان در روستاهای بالای 200 خانوار دارد.
وی بر ضرورت ساماندهی هیات های مذهبی و مداحان و شاعران آیینی تاکید کرد و گفت: اگر هیات های مذهبی در هر محله ای بتوانند جلوی یک طلاق را گرفته یا یک معتاد را از دام اعتیاد رها کنند و از بروز یک آسیب اجتماعی جلوگیری نمایند، بسیاری از امور اصلاح خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: امروز برای برطرف کردن بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری ها در جامعه، همه مردم و مسئولان باید به صورت جهادی در میدان عمل حضور داشته و فقط منتظر اقدام های دولتی نباشیم.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی در اول تیرماه 1360 به صورت نهادی منسجم، مستقل و وابسته به ولایت فقیه به منظور پرداختن به امر تبلیغات به وجود آمد و در سیر تکاملی خود، در 14 فروردین ماه 1368 به سازمان تبلیغات اسلامی تغییر نام یافت.
8146 / 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران بیت عصمت و طهارت تبلیغات خطبه های نماز جمعه قم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های ایام ماه مبارک رمضان امسال در سطح کشور طرح «زندگی با آیه‌ها» است و سازمان تبلیغات اسلامی در استان نیز تمرکز خود را روی این طرح گذاشته است تا آیات منتخب این طرح در زندگی مردم جاری شوند و به ادبیات غالب بین مردم تبدیل شود.

وی بیان کرد: کاروان قرآنی کشوری در شهرهای استان کردستان در ابتدای ماه مبارک رمضان حضور یافتند و ضمن اجرای محافل انس با قرآن کریم در مساجد، طرح زندگی با آیه‌ها را نیز برای عموم مردم تشریح کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسابقات پیامکی ویژه طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان روزانه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: کانال زندگی با آیه‌ها نیز طراحی شده که حدود ۲ هزار نفر در این کانال شرکت دارند و کانال مسطورا ویژه دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی نیز با جذب مخاطبان زیادی توانسته‌اند زمینه مشارکت افراد را در این طرح قرآنی مهیا کنند.

وی عنوان کرد: استقبال مردم استان کردستان نیز از طرح قرآنی یاد شده تاکنون مطلوب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: کردستان در سطح کشور در انتشار آیه‌های مدنظر این طرح و میزان مشارکت مردم از طرح زندگی با آیه‌ها جایگاه سوم را از نظر تعداد شرکت کننده و نسبت به درصد جمعیت داشته است.

کد خبر 6063540

دیگر خبرها

  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها