Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@23:33:34 GMT

محور ایلام به حمیل به مدت ۴ روز مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۹۸۵

محور ایلام به حمیل به مدت ۴ روز مسدود شد

رئیس پلیس راه کرمانشاه از مسدود شدن محور ایلام به حمیل به علت عملیات راهداری به مدت چهار روز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به انجام عملیات راهداری و برداشت توده سنگی، ترانشه ناپایدار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در حوزه استحفاظی استان، محور ایلام - حمیل از تاریخ یکم تیرماه ۹۷ تا تاریخ ۴ تیرماه ۹۷ به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به مسیر‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: مسیر‌های جایگزین، اسلام آباد- قلاجه -ایوان ایلام و مسیر پل سیمره سرابله- ایلام و بالعکس است.

سرهنگ حیدری در پایان اظهار داشت: از رانندگان اتوبوس تقاضا می‌شود از مسیر پل سیمره به سمت ایلام تردد نکنند و از مسیر اسلام آباد- قلاجه -ایوان -ایلام ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اتوبوس پلیس راه راهداری و حمل و نقل جاده رئیس پلیس راه استان ایلام جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • سیلاب در ایوان استان ایلام
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت