Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:30:35 GMT

جریان نفاق خطرناک و دشمن انقلاب و قرآن است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۹۸۶

جریان نفاق خطرناک و دشمن انقلاب و قرآن است

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی روز جمعه بعد از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در مسجد جامع شهر با بیان اینکه همه کاره قوه قضاییه قبل از انقلاب اسلامی تشکیلاتی به نام دادرسی ارتش بود، ادامه داد: تمام فعالیت های قوه قضاییه قبل از انقلاب اسلامی با ضابط های ساواک بود و دادگستری مسائل معمولی را رسیدگی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین فراتی تصریح کرد: موزه ای وجود دارد به نام موزه عبرت که 800 زن و 500 دانشجو پیش از انقلاب در آن بازداشت بودند و حقوق بشر با این موضوع هیچ مشکلی نداشت.
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: امروزه در سوریه و یمن بسیاری از افراد جان خود را از دست می دهند و حقوق بشر هیچ مشکلی با این موضوع ندارد.
وی اضافه کرد: کسی که به صورت آشکار عوامل نیروی انتظامی را در خیابان پاسداران زیر گرفته وشهید می کند و توسط دیوان عالی کشور حکم صادر و اجرا می شود، کشوری چون آمریکا با تمامی جنایات تاریخی اش، بیانیه ای صادر می کند که حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود.
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح و عضو شورای قضایی استان تهران بیان کرد: حتی در شرایطی که قوه قضاییه که در خط مقدم مبارزه با جنایتکارانی که به مجلس شورای اسلامی هجوم آوردند، باز هم می شنویم که حقوق بشر رعایت نشده است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در جامعه امروز رسیدگی قوه قضاییه مصداق نون و پیاز خوردن و اشک ریختن است، تاکید کرد: اگر دیگران وظایف خود را خوب انجام دهند این اتفاقات رخ نمیدهد؛ در جایی که نباید مجوزی صادر شود، این اتفاق می افتد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انقلاب دانشجو قرآن مجلس شورای اسلامی موزه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در شورای اداری شهرستان بیرجند با بیان این مطلب گفت: گرچه دشمن با ترور شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفت در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد، اما در ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی، شکست خورد.


آیت الله عبادی افزود: دشمنان در مهندسی دشمنی، بالاترین نمره را می‌گیرند، اما در مقابل این مهندسی، ایران با تدبیر عمل می‌کند و پیروز میدان است.


نماینده ولی فقیه با بیان این که نظام اسلامی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد گفت: دولت اسلامی، دستاورهایش، اسلامی ست لذا این موضوع بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.


آیت الله عبادی افزود: دولت اسلامی باعث می‌شود عدالت اجتماعی هم در جامعه بیش از پیش ایجاد شود.


فاضلی فر فرماندار بیرجند هم به اجرای طرح نور که مقابله با بی حجابی است اشاره کرد و گفت: فراجا با اجرای این طرح، در مقابل بی حجابی اقدامات فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد و با تذکر و ارشاد، بانوان بد حجاب را به امربه معروف و نهی از منکر دعوت می‌کند.


خراسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز بر ساخت مساجد در محلات بیرجند تاکید کرد و گفت: تعداد مساجد به خصوص در مناطق پر جمعیت بیرجند اندک است لذا باید بر ساخت مساجد اهتمام کرد.


بهدانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند هم اقامه نماز در مدارس را از الویت‌های آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیاز است اقامه نماز در مدارس جدی گرفته شود.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده است
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم