Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهار داشت: چرا باید طرح بیگانه و خارجی در مجلس ما مصوب شود، نمایندگان در این زمینه بی تفاوت نباشند و قاطعانه از حیثیت کشور دفاع کنند.
امام جمعه بجنور اظهار داشت: نماینده باید عصاره ای از فضائل و خوبی های ملت باشد و ولایتمداری را سرلوحه کارهایش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی خاری در چشم دشمنان بود و امام(ره) در حق ایشان گفتند که بهشتی یک ملت بود.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی افزود: دشمنان پیش از اینکه بهشتی را به شهادت برسانند، او را ترور شخصیتی کردند و اتهامات زیادی را به وی روا داشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، قضاوت عادلانه برخورد قاطعانه، خودداری از پارتی بازی و داشتن روحیه انقلابی را از لازمه های کارکنان قوه قضائیه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه امروز نیاز به حمایت دارد افزود: رهبری تاکید کرده اند که کسی حق ندارد قوه قضائیه را تضعیف کند و علیه قوه قضائیه حاشیه سازی کند.
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشتر قضات ما عالم و عادل هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز اصناف گفت: بازاریان نقش زیادی در پیروزی انقلاب داشته اند و پیش از انقلاب با امام (ره) همراه بودند و با دستور بنیانگذار انقلاب، مغازه ها را برای مقابله با رژیم شاه می بستند.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: بازاریان مراقب باشند باطل را در زندگی خود راه ندهند و در معامله ها کم فروشی، گران فروشی، احتکار نکنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز که فشارهای اقتصادی برای مردم مشکل ایجاد کرده، مبادا بازاری، گران فروشی کند و اجناسی که با قیمت کمتری خریداری کرده حالا گرانتر بفروشد.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام جمعه انقلاب خراسان شمالی شهید بهشتی نماینده ولی فقیه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

اعضای ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا